kondi133
Egész más a helyzet ha dizel az autó. Mivel ott elektromos gyujtás nincs, rángatás esetén jellemzően csak az üzemanyag rendszer lehet a hibás
Ezért vették kezelésbe a porlasztókat, ami nem ugyanaz mint egy benzines esetén, és az egész rendszert
Porlasztó felújítás, szerintem az egy szervizben a cserét szokta jelenteni
2 porlasztó kb 2x15,000, olajcsere + szűrő kb 15000Ft olajjal együtt, üzemanyagszűrő ha csak egy van benne 5ezer körül, izzító 5ezer
Ezek csak irányárak árak amit a neten néztem
Szervizek jellemzően 10-15,000Ft/óradíjért dolgoznak
Én is azt gondolom, a hajtókartörés nem a szerelő hibája, nem lehet ezt előre látni és köze nincs az elvégzett munkákhoz.
Nem tudom hány éves az autód, de a dizelek hidegen jellemzően feketén füstölnek induláskor
Az hogy kék vagy fekete, erős vagy nem, azt már eldönteni egy szakértő sem tudja
Még annyit
Akárhova mennél panaszra, a végén a békéltető testülethez jutnál, Pest megyében Budapesten van
Szerintem nem jutnál érdemben előre, csak az idődet vesztegetnéd