Ingatan árverés


vegrehajtott # 2018.08.05. 18:30

@Grave7

Üdv, szia!

Valóban több sietségből ejtett hibám volt, egyik sem nagy hiba, azt gondolom.

A többi helyen rögzített valótlanság/hibásan leírt valóban hagy némi kihagynivalót. :)

Erre próbáltam célozni hogy laikus vagyok, te vagy az első ittlévő aki erről s a talán nem is nagy sikerről kérdez.

Válaszadra rögtön írok privátot!

OFF: tóbb fórumon is jelen vagyok, javítás (törlés gomb nem!) gomb tényleg nem lenne rossz. Mondjuk kijavítanám ezt is: “áltaLLánosságban”


Üdv.: egy autodidakta végrehajtott

Grave7 # 2018.08.05. 17:20

@vegrehajtott: Én nem kritizálni akarlak, mindössze tényleg nem értek pár dolgot amit írtál. Lehet elütés miatt van (mint a "tanár nélkül beszélek" = "tanár nélkül tanultam"), lehet a saját tájszólásomhoz szoktam hozzá.
Van ahol meg szimplán homályban hagyod a dolgokat és csak sejtetsz, pedig többet lehetne tanulni az esetedből, ha konkrétumokat írsz.
Ezért kérlek a következő mondataidat magyarázd el nekem, hogy mire gondoltál:

1.) „A lakásunkra a hitelvezető bank engedte a vh-ba bekapcsolódást. Jogtalanul. :)” - A bank nem enged semmilyen bekapcsolódást, ezért ez téves információnak tűnik így. De konkrétan mi volt a jogtalan, azt ki állapította meg és hogyan?

2.) „kifogás [...] felhasználtam pár hibát, mert hibásnak találtam.” - Ezt fejtsd ki kérlek, hogy mi volt a hiba.

3.) „A végrehajtóval nagyjából lehetett szót érteni, egyezkedni.” - Miben kellett szót érteni, meg egyezkedni? Ha hibázott, akkor a bíróság majd helyreteszi, nem?

4.) „Pénteken sok harc után megszüntető határozat átvételére került sor.” - Milyen megszüntető határozat, ki küldte és mi van benne? Konkrétan az érdekelne, hogy miért történt a megszüntetés.

5.) „[...] a 21 millió értékű ingatlanunknat annak töredéki áráért.” - Itt nekem egy ige hiányzik.

6.) „csak nem szonszens” - ?

7.) „saját magam felelem az eladási ért! 20,98 M alatt nem” - ?