A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az Auchan hipermarketlánc ellen december 4-én, hogy megállapítsa törvényesen alkalmazta-e egyik üzletében a saját és a Tesco árainak összehasonlítását. A Tesco egyébként hasonló módszerhez nyúlt, amikor egy szórólapon a versenytárs Auchan nevének kezdőbetűjét feltüntetve hasonlította össze a két üzlet árait. Az Auchan erre lépett úgy, hogy az egyik üzletében egy transzparensen hívta fel a vásárlók figyelmét saját kedvezőbb kínálatára. A GVH szerint mindkét esetben árösszehasonlításról volt szó, amelyet önmagában nem tilt a törvény, az viszont büntethető, ha ezek az adatok akár csak egy esetben nem igazak. A két hipermarketlánc közötti feszült helyzet egyébként nem általános, csupán a Pesterzsébet és Soroksár határában, egymás szomszédságában épült üzletek versenye miatt alakult ki. A GVH legkorábban február közepén dönt az ügyben, és lehet, hogy az Auchan mellett a Tescót is elmarasztalja. A Tesco kommunikációját a Hammer Graphics intézi, a két legújabb áruház megnyitását az Mmd kommunikálta. Az Auchan ügynöksége a PS Hungária.