A női szervezetek tiltakozását váltották ki Angliában egy válóperekkel foglalkozó Brookman ügyvédi iroda hirdetései, amelyek “ditch the bitch” szlogennel jelentek meg London divatos bárjainak férfimosdóiban.

A magyarra körülbelül “dobd a kurvát” szövegre fordítható hirdetéseken képként egy összecsomagolt táska található. A nők számára külön kampány készült, a női mosdókban elhelyezett reklámokon egy hason fekvő nő látható, mellette a felirat: “all men are bastards”, azaz “minden férfi szemét”.

Sarah Watkins, a Women’s Aid nevű szervezet szóvivője szerint a hirdetésekben használt kifejezés sértő a nőkre nézve, de a szlogenekben szereplő szavak valójában egyik nem számára sem adják meg a kellő tisztelet. A Brookman igazgatója, Henry Brookman négy éve települt át Ausztráliából Londonba, és azt állítja magáról, hogy ő volt az első ausztrál ügyvéd, aki kampányt indított a maga népszerűsítésére. Akkor Nelson Mandela képét tette a hirdetésekre, Mandela feje mellett, egy képregényekben használt buborékban a “Fel kell hívnom Henry-t!” felirat látszott.