Az International Marketing Supervision Network (IMSN) 30 ország bűnüldözőit foglalja magában, a szervezet rendszeresen vizsgálja a webhelyeket, és igyekszik kiszűrni azokat, ahol látni való, hogy be akarják csapni a vásárlókat.

A legutóbbi revízió kapcsán csak Ausztráliában több mint egy tucat eljárást volt kénytelen elindítani az ausztrál fogyasztóvédelmi és versenyhatóság. A legkülönösebb ajánlattal egy victoriai székhelyű cég állt elő: ők egy színes inget kínálnak a hálón, amely viselőjét intelligensebbé teszi. De kínálnak olyan inget is, amely visszafordítja az öregedési folyamatot. Igen népszerűek a legkülönfélébb mágneses eszközök is, amelyek a legkülönfélébb kórságokat gyógyítják, de a legbizarrabb egy fogyasztó szerkezet, amely “egy órás használattal úgy megdolgoztatja az izmokat, mintha hét órán át edzenénk a konditeremben”. Mindehhez nem kell a felhasználónak tennie, mint magára csatolja a szerkezetet és – lefekszik. Egy Sidney-ben működő cég feromon-alapú termékeket reklámoz (a feromonok természetes illatanyagok, amelyek öntudatlan reakciókat váltanak ki az emberben), ezekkel állítólag kikényszeríthető a szemkontaktus, kiváltható, hogy mosolyogjanak ránk, vonzónak találjanak minket. Az IMSN legutóbbi vizsgálata 1400 “gyanús” webhelyet talált az interneten.