A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2005. július 14-én tartott tárgyalásán megállapította, hogy a Magyar Telekom Rt. a 2005. január 25-től április 30-ig tartott reklámkampányában a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított „Teleperc” elnevezésű díjcsomagjának reklámozása során. A Versenytanács kötelezte a vállalkozást 8 millió forint bírság megfizetésére.

A Magyar Telekom egyes reklámjai 2005. január 25. és március 31. között arról tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a „Teleperc” díjcsomag díjai a legkedvezőbbek a piacon, miközben ez az állítás nem felelt meg a valóságnak, mert más vállalkozások egyes díjcsomagjai esetében alacsonyabbak voltak a díjak.

A Versenytanács azt is megállapította, hogy a Magyar Telekom Rt. 2005. január 25. és április 30. között jogsértő módon alkalmazott összehasonlító reklámot a „Teleperc” elnevezésű díjcsomag és az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. kínálatának összevetésekor. A hirdetésekben a társaság mellőzte annak figyelembe vételét, hogy nem azonos módon (perc-, illetve másodperc alapon) történik a számlázás, és egyes esetekben a versenytárs díjai kedvezőbbek voltak.