Hatósági csúcstalálkozó a Reklám- és Marketingkonferencián

2008.07.15. Magyar Reklámszövetség

Az Egerben megrendezésre kerülő konferencián a reklámok hatósági felügyeletét ellátó szervek mindegyike felső vezetői szinten képviselteti magát a Mong Attila által vezetett Kereskedelmi láncok és fogyasztóvédelem a reklámpiacon című szekcióban.

Elvekről, gyakorlatról, kényes pontokról, változásokról, büntetőpolitikáról, hozzáállásról is szó esik szeptember 24-én délelőtt Egerben, az Országos Reklám- és Marketingkonferencián. A Mong Attila szekciójának második felét képező, Vajda Éva által moderált beszélgetésben a reklámok felügyeletét ellátó különböző hatóságok vezetői vesznek részt: Farkas István, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) elnöke, Majtényi László, az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) elnöke, Nagy Márta, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elnökhelyettese, Pataki Dániel, a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) elnöke és Wittich Tamás, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) főigazgatója.

A reklámélet szabályozásához, felügyeletéhez kapcsolódó hatóságok csúcstalálkozóját külön érdekessé teszi a törvényi szabályozás nemrég történt módosítása” – mondta el Nagy Bálint az MRSZ elnöke. „Örülök, hogy e nagy jelentőségű, a szakma által régóta várt találkozóra az egri konferencián kerül sor.

A vitaindítót Pázmándi Kinga, az MRSZ Jogi Bizottságának elnöke tartja.

  • kapcsolódó anyagok
MÉDIAJOG
REKLÁM
FOGYASZTÓVÉDELEM