Adminisztrációs munkatárs

  • Kállay-Németh Imola Ügyvédi Iroda
  • Munkavégzés helye:
    Budapest 12. kerület
  • Jelentkezési határidő:
    2021. szeptember 21.

Munkájára és környezetére igényes adminisztrációs munkatársat keres budapesti ügyvédi  irodánk részmunkaidős pozícióban.

Főbb Feladataid lesznek:

  • Jogi eljárással kapcsolatos ügyek intézése
  • Bejövő hívások fogadása, kimenő/bejövő postai levelek, küldemények kezelése
  •  Az iroda zavartalan működésének biztosítása, általános asszisztensi feladatok ellátása
  •  Iroda mindennapi adminisztrációs feladatainak elvégzése
  • Jogi eljárásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok
  •  Munkatársak munkájának segítése
  •   Ügyfelekkel való kapcsolattartás, felmerülő problémák megoldása

Várjuk a jelentkezésed, ha:

  • legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel
  • felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak
  • megbízható, precíz, támogató és dinamikus munkavégzés jellemez
  • szereted a kihívásokat

előny:

  • ha van adminisztratív területen szerzett tapasztalatod

Munkavégzés helye: 12. kerület

Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő

Jelentkezés: fényképes önéletrajzzal a gera.vilma@kni.hu e-mail címen.