A karos szórófejes termékek igen elterjedtek manapság. Nem véletlen, ugyanis kényelmes adagolást tesznek lehetővé, és könnyen fel lehet velük vinni a megfelelő felületre a hatóanyagot. Épp ezért olyan népszerűek az autóápolásban, a fürdőszobai termékek között, a háztartási, vegyipari, de már a kozmetikai termékek között is. (X)

Ha Ön épp egy új terméket vezet be, amihez karos szórófejet szeretne, akkor pont jó helyen jár. Ebben a bejegyzésben ugyanis körüljárjuk, hogy mikor érdemes ezt választania a termékéhez, és mire figyeljen a választásnál.

Biztos, hogy karos szórófejre van szüksége?

Miért gondolja azt, hogy karos szórófejre van szüksége az új termékéhez? Előfordulhat, hogy nem is ez a legjobb megoldás az Ön termékének. Érdemes egy kicsit elgondolkodni ezen. Mindig az alapján döntse el, hogy a terméke milyen fejet kap, hogy a készítményt használóknak mi a legpraktikusabb megoldás.

Például gondoljon egy fogkrémre, ami egy tubusban van, amiből ki kell nyomni a pasztát. Biztos, hogy a piaci normaként kezelt tubusos megoldás a legpraktikusabb? Persze ezt szoktuk meg, de mi lenne, ha egy pumpás megoldással könnyen kinyerhető lenne az összes fogkrém a flakonból? Lehet, hogy praktikusabb lenne, nem igaz? Egy nyomás, és fel is vittük a megfelelő mennyiségű fogkrémet a fogkefénkre.

Soha ne a piaci norma határozza meg, hogy milyen fejet választ, sokkal fontosabb, hogy a vásárlói számára mi a praktikus. Gondolja végig, hogy mikor, hol és hogyan használják a termékét, és arra a helyzetre mi a legpraktikusabb megoldás. Ezen gondolatmenet mentén igazán jó megoldások születhetnek a különböző termékek esetén.

Ha már eldőlt, hogy karos szórófejre van szüksége

Ha már biztos benne, hogy erre a fejtípusra esik a választása, akkor is át kell még gondolnia pár dolgot. Egyrészt ott van a nyakméret, ami a flakon méretéhez kell, hogy illeszkedjen, ezért nem mindegy, hogy mekkora. Aztán ott van a flakon anyaga is, amiről döntenie kell.

Ezeken kívül van még két nagyon fontos tulajdonság, amit figyelembe kell vennie. Alapvetően kétféle karos szórófej létezik: habosító és sprayer. Annak függvényében, hogy milyen termékről van szó, mire lesz felhasználva, fontos, hogy habosítós vagy sima szórófejjel rendelkezzen-e a termék. Ha már ez is eldőlt, akkor beszerezheti a karos szórófejeket az Allinpackaging.hu oldalról.

Fontos a design is

Amikor már azt gondolná, hogy mindent végigvettünk, rá kell jöjjünk, hogy közel sem. Egy nagyon fontos dolog még ugyanis kimaradt. Ez pedig a design. Egy termék kinézete nagyon fontos, mert sok esetben a vásárlók ez alapján fognak dönteni. Bármennyit is ölünk termékfejlesztésbe, sokszor a külalak lesz az, ami megfogja az embereket. Ha két hasonló tudású termékről van szó, melyek ráadásul még árban is hasonlóak, szinte biztos, hogy a design fog dönteni. Egy szórófej esetén arra kell figyelni, hogy illeszkedjen a termék többi részéhez és az összképhez.