Kedves Ügyvédek, Jogászok, Bárki!
Segítségre lenne szükségünk. Sajnos többes számban kell beszéljek.
A tények a következők:
Ketten 2017. április 15-től dolgozunk a cégnél. Szerződést kötöttünk, ahol közölték, hogy munkaerő kölcsönzőn keresztül fog az egész történni.
Harmadik társunk 2017. júniusától dolgozik itt, a fentiekhez hasonló módon.
A 4. és 5. ember decemberben érkezett, szintén ugyanazzal a munkaerő kölcsönzőn keresztül.
Minden hónapban kp-ban megkaptuk a fizetést illetve a bérjegyzéket is, illetve év elején az adóbevalláshoz szükséges M30as dokumentumot.
Majd idén érkezett a csavar az adóbevalláskor.
Kiderült, hogy kettőnknek csupán az első 2 és 3 hónapról van tudomása a NAV-nak
Harmadik társunknak az ügyfélkapun (és személyesen a NAV-nál is) egy teljesen szűz nyilatkozattal rendelkezik.
A decemberi érkezőknek szintén semmi sincs bejegyezve.
Kizárólag a TB-nk volt fizetve, semmi egyéb.
A munkavégzés helyén lévő főnökünket megkérdeztük ezekről. Állítása szerint ők mindent kifizettek a munkaerő kölcsönzőnek.
Mit tudunk most tenni?
Nyilván manuálisan megcsináljuk az adóbevallásunkat, de egyikünk sem szeretné, ha a ledolgozott hónapjai elvesznének.
Előre is köszönjük a segítséget.