Mennyi szabadság jár a gyes után?


leviklarihedi # 2009.02.06. 23:17

Sziasztok, ha jár valaki hasonló cipőben, mint én, örülnék, ha tanácsot adna.
Szóval ált. iskolai tanár vagyok, 2001.aug. 1-jén született az 1. gyerekem, előtte végig dolgoztam, kb. jún. végéig. Tgyáson, gyeden, gyesen voltam, aztán 2004.aug.4-én született a 2. gyerkőc, tgyás, gyed, gyes, a 3. pedig 2006. nov. 18-án született, tgyás, gyed, gyesen vagyok most. Augusztustól mehetnék vissza, de nem fogok tudni, ilyenkor mi a teendő? Ők mondanak fel vagy nekem kell, ha én nem akarok visszamenni? Mennyi szabi jár ennyi időre és azt ki kell fizetniük nov. 18. után, ha letelt a gyes? Mert sok kolleganőm, aki visszament dolgozni, se a szabiját nem vehette ki, hisz tanév közben nem veszik vissza az embert, csak aug. közepétől, de ki se fizették őket... Ilyet lehet?

lacredit # 2008.11.17. 09:04

Sziasztok!
Én is segítséget szeretnék kérni a szabadságom kiszámításához, mert elvesztem az infók között.
1972-ben születtem.
2007. április 17-én szültem, arról az évről még maradt 13 nap ki nem vett szabadságom. Van egy másik gyerekem is, tehát két gyerek után tudnám igénybe venni a pótszabit.
Jövőre, amikor lejár a GYED (gyermek 2 éves kora után), szeretnék visszamenni dolgozni, bár még nem biztos, hogy oda, ahol azelőtt voltam.
Szeretném tudni, mennyi szabadságom lesz, amit még április 19. után ki tudok venni.
Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni!
Anita

Kovács_Béla_Sándor # 2008.10.26. 10:08

Nem az lenne a legegyszerűbb, ha a munkáltatót kérdeznéd meg? Úgyis közölnöd kell vele, hogy ősztől dolgoznál.

Gabesz70 # 2008.10.26. 07:55

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Helyzetem a következő:
2007. jan.20.-2007.márc.19-ig táppénzen voltam. 2007.márc.19-én szültem. Aztán jött fél év TGYÁS, most a GYED és 2009.márc.19-től GYES-en leszek.