A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2004. június 2-án tartott tárgyalásán megállapította, hogy az Üstöki Kereskedelmi, Szolgáltató és Ügynöki Kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor „Forever 365 Aloe Vera” és „No’rinda Pol’Noni Tahiti Noni Juice” elnevezésű termékeivel kapcsolatos reklámjaiban, termékismertetőjében és internetes honlapján a termékeknek gyógyhatást tulajdonított az azt alátámasztó hatósági eljárások lefolytatása és a szükséges engedélyek megléte nélkül. A Versenytanács a vállalkozást 1 millió forint bírság megfizetésére kötelezte.

Az eljáró Versenytanács döntése meghozatalakor a versenyhatóság már kialakult joggyakorlatát folytatva azt vette figyelembe, hogy az érvényben lévő törvények alkalmazása mellett egy vállalkozás élelmiszernek, étrend-kiegészítőnek, vagy kozmetikai terméknek minősülő termékeinek nem tulajdoníthat gyógyhatást.

A Versenytanács a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartás további folytatását a határozat kézhezvételétől megtiltotta, azaz a vállalkozás akkortól gyógyszernek nem minősülő termékeivel kapcsolatos tájékoztatásaiban nem tehet közzé gyógyhatásra utaló információt.