Üdvözlet!
Kft nevére vásároltam telefont 160 E HUF fölött webáruházban, megfelelő számú értékelés, kétszer volt év boltja, honlapon Ászf, stb...
Óvatosságból a csomag postadobozból átvételét is és a kinyitás folyamatát is videóra vettem. Kiderült, hogy a két gyári, bontatlanságot jelző matrica alatt -nagyon pontosan ráillesztve ugyan-
már lapul ugyanolyan, korábban átvágott matrica. A matricák felszakítását nem folytattam, a bontási folyamatat megszakítottam.
Fényképeket küldtem a kereskedőnek, felajánlotta az elállás lehetőségét, amit elfogadtam. Ígéretük szerint másnap érkezik futár a termékért, azóta sem jött, ahogyan válasz sem a leveleimre.
Ha mégis elviszi a futár(a becsomagolást videóra vettem, ahogyan a futárnak történő átadást is fogom), van-e lehetőségük annak állítására, h ők ezt nem kötelesek kivizsgálni vagy szakértői véleményt kérni és szerintük én követtem el hamisítást?
Vagy nekem kell kezdeményezni a futárszolgálattal történő visszaküldést?
Hogyan tudom ebben az esetben visszakapni a kifizetett összeget?
Itt arról az esetről van szó, amikor az eladó olyan árut forgalmaz, amelyiknek az eredetisége hamisan van feltüntetve.
Ezért ebben az esetben megillet az elállás joga még céges vásárlóként is, ha jól gondolom.
Milyen fórumokhoz tudok fordulni vagy paragrafusra hivatkozni?
Fogyasztóvédelem?
NAV?
Rendőrség(feljelentés esetén nem kobozzák-e el a telefont? ha közben mégis elvinné a futár, elegendő a videofelvétel?)
Előre is köszönöm a válaszokat.