Pénzvisszafizetési garancia használt cikknél


Csigáné # 2014.08.30. 12:53

Köszönöm! Cseréről ebben az esetben nemigen beszélhetünk, mert mire cseréljem? Javításra gondoltam én is, vigyük be a készülékeket együtt szervizbe, és ha valóban hibásak,fizetem a javíttatást. Két hete vettünk mi is telefont használtan, de mi az eladóval együtt adásvétel előtt bevittük a készüléket szervizbe megvizsgáltatni, és csak úgy fizettük ki. Ezt ő is megtehette volna, akkor mindkettők számára kiderült volna a hiba.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.08.30. 12:43

Ha az elállási jogát kérdezed, az nemigen van neki, hiszen ez nem fogyasztói szerződés. Szavatosság viszont terhel, de az első körben kijavítás vagy csere.

Csigáné # 2014.08.30. 12:27

Tisztelt Fórumozók!
Internetes apróhirdetés útján egyszerre eladtam két teljesen egyforma, egyidős, mobiltelefont ugyanazon vevőnek. Az ügylet személyesen jött létre, a vevő kétszer nézte meg a telefonokat, kipróbálta, majd kifizette. Két nap múlva telefonon hívott, hogy baj van, nem jók a telefonok, mert szoftverhibásak (mindkettő!), harmadnap pedig követelte, adjam vissza a pénzt. Mivel fenyegetőzött, és nem akartam problémát, mondtam rendben, bár furcsálltam, mert nálunk semmi baja nem volt egyiknek sem, de felajánlottam találkozzunk, és visszakapja.Nem ért rá, mert nem volt itthon, sőt másnap délben sem, most pedig én utazok el egy hétre külföldre. Szeretném kérdezni,valóban köteles vagyok egyáltalán visszafizetni a készülékek árát? Még egy hét után is, hisz addig használhatja is? Azért is furcsállom, mert állítólag nem magának vette, lehet, csak nem tetszettek a készülékek. Milyen kötelezettségeim vannak nekem, mint eladónak?
Válaszaitokat köszönöm.
Üdv