Tisztelt/ Hölgyem Uram!
A következő problémával kapcsolatban kérem szíves válaszát:
2019.05.07-én vásároltam egy webáruházon keresztül egy medencét 189 000 Ft értékben.
A medencét 05.15-én kiszállították, de a csapadékos időjárás miatt csak 05.20-án volt módunk felállítani illetve vízzel feltölteni.
A medence lukasan érkezett ( a luk a medence felső részén volt), ami csak akkor derült ki amikor beleengedtünk 18 000 l vizet.
Ezt másnap e-mailban jeleztem a webáruháznak,akik fényképet kértek a medencéről. Ezt elküldtük részükre, amit elküldtek a gyártó felé.
05.24-én azt kérték tőlünk, hogy vágjunk ki a medencéből néhány darabot és küldjük el e részükre ( ezzel igazolván, hogy nem "hazudunk" és nem így akarunk még egy medencetesthez jutni)
05.28-án vettek fel ezzel kapcsolatban jegyzőkönyvet és küldték el a gyártó felé a kivágott medence darabokat.
Azóta is napi szinten vagyunk telefonos kapcsolatban, a türelmünket kérték már kb. 1000x.
A webáruház központi raktára Szerbiában van, így utoljára múlthét közepén azt az ígéretet kaptam, hogy a cseremedencét felrakták a következő kamionra amit pénteken vámolnak le, és legkésőbb ma vagy holnap a címünkön lesz a medence.
Természetesen a medence kanyarban sincs, a mai telefonálásom során kiderült, hogy nem fért fel állítólag a medence a kamionra, és majd talán a következő fuvarban benne lesz.
A kérdéseim ezzel kapcsolatban azok lennének, hogy ezt a cserét meddig húzhatják még el?
Hibás teljesítés esetére is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mintha nálunk lett volna hibája a medencének használat közben?
Ilyen esetben- gyári hiba- visszakérhetem -e a medence árát, köteles vagyok-e megvárni a cserét?
Válaszát előre is köszönöm
Üdvözlettel