Üdv!
Történt,hogy az egyik nagy szolgáltatónál szerződéshosszabítás és csomagváltás után 3700 ft- os számlákat küldtek,ám most 5050 ft- ost kaptam.Bementem az ügyfélszolgálatra megkérdezni miért lett több a számla?A hölgy maga sem tudta eldönteni mi lehet a baj,központi segítséget kért,ahol azt mondták neki,hogy téves számlázás történt,nekem eddig is 5050 ft- ot kellett volna fizetnem és ezután már ilyen számlát fogok kapni! Én már kb. egy éve a 3700-et fizetem,eddig fel sem tűnt senkinek ez a "hiba"!Majd mint aki bűnözőt fogott,majdnem vigyorogva közölte,hogy elképzelhető,hogy utólag kifizettetik velem a számlák különbségét!Nem biztos,de esély van rá.
A kérdésem az lenne,hogy jogos- e az,hogy a szolgáltató a saját hibájából számlázott eddig kevesebb összeget,kiszámlázhatja- e nekem?
Ha ki is számlázza,ki tudok- e alóla bújni,merthogy én nem tudtam róla,hogy ez nem a helyes összeg?
A segítséget előre is köszönöm!