Telekom számlázás


Szomorú örökös # 2016.12.21. 18:22

paxy

Csácsumicsá! Ha nem jön a számla, akkor nyomassad be a zsét a lepedő alá, ne bulizd el hétvégén! És akkor nem fogsz itt rinyálni, hogy egy hónapban két számlát nyomat neked a Telekom, mert csak a lepedő alá kell benyúlni! Érdekes, arról nem nyögtél be egyetlen hozzászólást se, hogy nem kaptál, de hogy egyszerre kettőt löktek az arcodba, már egyből megy a sírás meg a rinya! :-D

Dr.Attika # 2016.12.21. 16:57

Pl.
laikusvásárló
#
e-mail
Jelentem!
2016.12.21. 07:24

Tisztelt Ügyvéd úr és Fórumozók!

Dr.Attika # 2016.12.21. 16:55

Van példa a tisztességes megszólításra is bőven. "Tisztelt Ügyvédnő, ügyvéd úr, joghoz értők".
Tényleg ne akadjunk fel ilyeneken, amikor napi rutin a boltokban, hogy a huszonéves eladó kapásból letegezi a hatvan körüli vevőt.
Egyébként is a celeb tévék már nem sugároznak olyan műsort, hogy "Tudni illik, hogy mi illik."

nanemaaa # 2016.12.21. 14:22

Nekem Telekommal ilyen problémám nem szokott lenni. Volt egy időszak, amikor mindig a hónap utolsó napjaiban jött a számla, ami olykor átcsúszott a következőre. Én meg akkor fizettem, amikor pénzem volt, olykor 1-2 hetet is késtem. Még soha nem kapcsolták le ezért a szolgáltatást, nem is korlátozták.
Viszont mivel engem zavart a mindig rosszkor jött csekkek, ezért bementem és kértem, hogy más időpontban bocsássák ki a számlát. Az időpontot is meghatározhattam. Azóta abban az időben kapom. Egy próbát neked is megérne, hogy bemenj a szolgáltatóhoz.

paxy # 2016.12.21. 12:19

Dr Attika!

Gyors nekifutásból körbe pillantottam a jogiforum.hu fórumain, s rengeteg (pontosabban csak 8 db-ig néztem) Sziasztok, Helló kezdetű kérdésre bukkantam, amikre gond nélkül, válaszolt az, aki szeretett volna, és nem láttam efféle kioktató, pontosabban rendkívül bunkó megnyilvánulást. Remélem soha nem lesz szüksége tanácsadásra a kis miliőjén kívül. De ha mégis, én azért azt kívánom, illedelmesség ide, illedelmesség oda, kapja meg a normális választ.

paxy # 2016.12.21. 12:10

Szia Attika!

Illedelmes kérdésemre bunkó válasz haszontalan. Fussál neki még egyszer.
Vagyis ne...

Dr.Attika # 2016.12.21. 11:54

"Sziasztok!"
Ez nem "sziasztok" fórum. Fusson neki még egyszer illedelmesebben.

paxy # 2016.12.21. 11:30

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy a szolgáltató küldhet-e két számlát azonos hónapban, melyeknek a beérkezési határideje szintén az adott hónapban esedékes.
Konkrétan a beérkezési határidő 2016.12.09. illetve a következő számlának 2016.12.29..
A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy ez azért van, mert novemberben nem küldtek számlát.
Sajnos ez a Telekomnál igen rendszeresen előfordul, csak éppen az a baj, hogy sosem tudni, mikor érkezik számla, ugyanakkor ha nem érkezik be időben a számla, pár napon belül lekapcsolják a szolgáltatást, holott számla elmaradásunk soha nincs. Persze súlyos pénzért, késedelmi költség terhére kapcsolják vissza. Sajnos a hűségidő köt minket, nem térhetünk el a szabályoktól, nem mondhatunk fel csak úgy, miközben a szolgáltató a számlázással szórakozik, lekapcsol, műsor csomagot, díjakat változtat.
Köszönöm szépen a választ!