telefonszerződés felmondása?!


posthero # 2005.07.01. 17:58

az írásbeliség egyoldalú, mert nem válaszolnak a levelemre. telefonban is csak az időt húzzák, hogy majd után néznek és visszahívnak. persze nem hívnak. úgy látom marad az általad említett sorrend.

dr. Bubo # 2005.07.01. 14:19

Egyeztettél már a szolgálatóval? írak valami érdemlegeset? Talán egy íásbeli beszélgetés jó hatású lenne, ha nem válik be, a javasolt hivatali sorrend: a hírközlési felügyelet, GVH, és esetleg a fogyasztvédelmi felügyelőség, mert az utóbbi sajnos, mintha nem rendelekzne az ügyre hatáskörrel...

posthero # 2005.07.01. 08:55

ilyen esetekben a fogyasztóvédelem vagy a gvh az illetékes hatóság?

posthero # 2005.07.01. 08:36

adott egy szolgáltató (vezetékes), akivel szerződést kötöttem. az ÁSZF nem tesz említést semmilyen, a vonalat érintő korlátozásról. Aztán a használat során kiderül, hogy a 0651-es internet behívószámok le vannak tiltva mind, kivéve azt az egyet, ami az adott cég interneteléréséhez szükséges. Így pedig rá vagyok kényszerítve, hogy egy olyan szolgáltatást használjak ha internetezni akarok, ami jóval drágább az én saját internet előfizetésem tarifáinál. most mit tehetek?
az ÁSZF szerint ez tartós hibának minősül és ha 30 napon belül nem oldják meg akkor felmondhatom a szerződést. mi az igazság?