Üdv Mindenkinek.
Régen jártam erre. Látom a "mag" az ugyan az. Remélem van közöttetek olyan könyvelő, aki már rutinosan vizsgálja a társasházak könyvelését, és felvilágosítást ad néhány kérdésben. Mivel a Ttv kiegészítése szerint a SZVb segítségére, a 10 MFt feletti pénzforgalmat lebonyolító társasházaknál az évi elszámoláshoz szükségeltetik a regisztrált könyvelés, milyen szempontokat vesztek figyelembe ennek folyamatában? Tehát a kérdésem az, hogy egyszerű "összefésülés" történik, vagy a könyvelő az előző évi terv, és teljesítés után is vizsgálódik? Megnézi-e, hogy egy társasház több gazdaságilag elkülönült épületében, esetlegesen milyen hasonló tevékenységek történtek, hogy szabályosak-e a számlák(teljesítés valóságossága), vagy a számlák mögött, megvannak-e a számviteli törvény által meghatározott kiegészítések mint pld.. az árajánlat, árajánlat visszaigazolás, megrendelés? Vagy ez csak hiú ábránd?
Mindi