A megegyezésről nem tettek közzé részleteket; a pop-up ablakokban hirdető Gatornak további perekben kell megjelennie.

Tavaly júliusban hét nagy hírlapkiadó cég adott be keresetet a The Gator online reklámcég ellen, azt követelve, hogy a Gator tüntesse el felugró (pop-up) hirdetéseit weboldalaikról, mivel ezek a hirdetések sokszor a hirdetőik konkurens cégeit reklámozták. A felperesek – a Washington Post, a Dow Jones, a Tribune Interactive, a New York Times, a Kinght Ridder, az Advance Publications és a Gannett – 15 webhelyet üzemeltetnek, amelyeket havonta több millióan látogatnak. A kereset kiemelt egy esetet, amikor a Gator a Travelocity.com utazási webhelyet reklámozta a felperes által birtokolt webhelyen – a Concierge.com-on -, amely ugyanilyen kedvezményes utazási ajánlatokat kínált.

A Gator szoftverét más alkalmazásokkal egybecsomagolva forgalmazzák, legtöbbször a felhasználók által letöltött fájlcsere vagy médialejátszó szoftverekkel. Ezek a szoftverek aztán nyomon követik a felhasználó szörfözési szokásait, és olyan tartalmakat jelenítenek meg számára, például reklámokat, amelyekről a legtöbb felhasználó nem tudja, hogy semmi kapcsolatban sincsenek az általa épen felkeresett webhellyel. A peren kívüli megegyezés érdekessége, hogy annak tartalmát a felek bizalmasan kezelik. November óta ugyanilyen per vár a Gatorra a Six Continents és az Inter-Continental szállodalánc részéről is, mert az ő webhelyeiken is elhelyezett a Gator illegálisan hirdetéseket.