Tisztelt közjegyző olvasók!
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen egy hallgatói laborban dolgozunk. A kutatási témánkhoz kapcsolódóan lenne egy pár kérdésünk:
- a közjegyzők az egymás közötti esetleges elektronikus kommunikáció során milyen szoftvereket vesznek igénybe?
- van-e valamilyen jogi szabályozás arra, hogy milyen szoftvereket kell használni a mindennapi munka során (okiratok elektronikus tárolása, stb.)?
- ha kötelező szoftverek nincsenek, akkor milyen szoftvereket szoktak használni?
- a mindennapi praxisban mekkora jelentősége van az informatikának, mennyire elterjedtek a digitális megoldások?
Előre is köszönjük a válaszokat: Krasznay Csaba és Szabó Áron
[b:f93acdd6aa]Krasznay Csaba[/b:f93acdd6aa]
[b:f93acdd6aa]BME E-Biz Lab[/b:f93acdd6aa]