Az illatékes fogyasztóvédelmi felügyelőség békéltető bizottsága elé érdemes vinni az ügyet, ha vita van.
Szavatosság!
A levásárlás nem elállás a szerződéstől -az inkább csere. Szvsz ez az amire ez esetben igényt tarthatsz. (Hacsak nem képesek a javítást úgy elvégezni, hogy sem a cipő használati, sem esztétikai értéke ne romoljon.)
Hogy mi minősül "jelentős kényelmetlenségnek", az erősen szubjektív; gondolom, nem fogjátok odáig vinni az ügyet, hogy ezt bíróságnak kelljen eldöntenie. Bár... Valamiből az ügyvédeknek is élni kell.
Sziasztok!
Egy drága bőr cipő vásárlása esetén miután pár hét használat után szétjött a varrás,az eladó automatikusan a Kermibe küldi vizsgálatra a cipőt.
Két hét mire onnan eredmény jön,hogy rendeltetésszerű volt-e a használat és,hogy javítható_e a cipő.
Mi van olyankor,ha én nem akarok ennyit várni,sőt a javítás után sem szeretném már azt a cipőt.
köteles vagyok elfogadni,ha javítható.
ilyen esetben ?
Ptk.
"ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye
"
Mi számít itt jelentős kényelmetlenségnek?
Ha elállok a szerződéstől köteles visszadni a pénzt,vagy nála is levásárolhatom?
Köszi:)