Számla tárolása szolgáltatás megszüntetése után


Majordomus # 2023.10.21. 20:31

A kör bezárult.
A dolog ott sántit,hogy ha a szolgáltatótol kedvezményesen vásárolsz készüléket és nem listaáron, az a szogálgáltató által bztosított kedvezmény az előfizetőnek. Nekem kettő is van a családban.
Általában ez hűségnyilatkozat aláirásával jár. A készülék bizonylata a szerződés,ezért nincs róla számlád.
Én is 2 évente igénybe veszem ezt a lehetőséget.

Viszont ha átmégy másik szolgáltatóhoz, akkor a hátralévő időre jutó készülékkedveznényt ki kell fizetned.
Ezért sántit a történet.

.
Az 1 év+30 nap miatt már nem tudsz semmit érvényesiteni.

Szomorú örökös # 2023.10.21. 13:38

t.david

Nem érzem magamat hibásnak, mert minden számlám megvan velük kapcsolatban 2011-ig visszamenőleg.

Most viszont úgy követelsz úgy egy számlát tőlük, hogy több mint egy éve már nem is vagy az ügyfelük. De, hibás vagy!
Te magad írtad le a választ erre: „A volt szolgáltatótól kérve a számla pótlását, elutasították, mert már több mint 1 éve felmondtam náluk a szolgáltatást és az „Adatkezelési tájékoztatóban” az van, hogy 1 év +30 nap. Sajnos ebből ki csúsztam.” Most akkor miért is háborogsz?

t.david # 2023.10.21. 11:32

Szia!

Köszönöm válaszodat. Nem érzem magamat hibásnak, mert minden számlám megvan velük kapcsolatban 2011-ig visszamenőleg. Az e-mail-ben aznap nem kaptam mást, csak egy előfizetési korrekciót, egy minuszos számlát amiben a havidíjat korrekciózzák. Sem azelőtti, sem azutáni e-mailekben nem szerepelt ez a számla. Leszoktam tölteni.

Szomorú örökös # 2023.10.21. 08:12

t.david

A jótállási jegy megvan, de a számla nincs(nem is kaptam).

Vagy csak online küldték el, te nem töltötted le, így az elveszett akkor, amikor lejárt az adatkezelési határidejük.
Ők nem hibáztak szerintem, csak te, mikor nem foglalkoztál a számlával, hogy legalább a gépeden meglegyen digitálisan.

A márkaszervíz jótállási jegy és számla ellenében javítja garanciálisan a készüléket. .....A jelenleg 1,5 éves készülékemet, amire még van 1,5 év garancia csak saját költségen tudom javíttatni.

A jótállási jegy a számlával, vagy annak másolatával érvényes. Jogos az elvárása a márkaszervíznek. Szerinte ki kell fizetned.

t.david # 2023.10.20. 23:30

Szép napot!

A piros telefonos szolgáltatótól tavalyi évben „vásároltam” egy telefont. Rögtön ezután átmentem egy másik szolgáltatóhoz. A telefont egy bekövetkezett káresemény miatt, kaptam. (az előzőt nem tudta a biztosító javítani) Így kaptam egy teljesen új, más típusú telefont. A készülék meghibásodott, a volt szolgáltatóhoz bevéve elküldtek, mert Ők már nem foglalkoznak velem, intézzem magam. A márkaszervíz jótállási jegy és számla ellenében javítja garanciálisan a készüléket. A jótállási jegy megvan, de a számla nincs(nem is kaptam). A volt szolgáltatótól kérve a számla pótlását, elutasították, mert már több mint 1 éve felmondtam náluk a szolgáltatást és az „Adatkezelési tájékoztatóban” az van, hogy 1 év +30 nap. Sajnos ebből ki csúsztam. Van lehetőség mégis valami úton-módon pótolni a számlát? A jelenleg 1,5 éves készülékemet, amire még van 1,5 év garancia csak saját költségen tudom javíttatni. Előre is köszönöm a válaszokat!