Vodafone számla 100ezer Ft, a tudtunk nélkül!


Minkuszka # 2022.05.19. 22:26

Korlatlan hivasom van Vodafone-osokkal es 50 perc halozaton kivul. Leghamarabb 4-en tudok bemenni szakuzletbe, addig semmit nem tudok intezni. Nem tudom, nem ertem. Duplasimes vagyok, van egy fizikai sim magyar Vodaval es egy esim az angollal. Nem is hasznalom a magyart. Amire meg igen, az a szerzodes szerint ingyenes, benne van a csomagban. Megprobalom addig felhivni a kockazatkezelo csoportjukat, a hokozi szamlan oket adtak meg bovebb informacioert.

Majordomus # 2022.05.19. 17:01

De miért?
Fix híváskereted van?
.
Miért tételezi fel a Vodafone hogy nem fogod kifizetni a számlát?
A hóközi számlával is bemehetsz már reklamálni.

Minkuszka # 2022.05.19. 13:17

2 sms es egy 59 ezres hokozi szamla, amin semmi nem latszik, csak egy tetelkent van feltuntetve az 59 ezer. A kartyat azonnal letiltottak, se kimeno se bejovo hivas nem lehet inditani/fogadni.

Majordomus # 2022.05.19. 12:11

Akkor ezek szerint számla még nincs,csak telefonos riasztások...

Minkuszka # 2022.05.19. 10:40

Megtettem, koszi.

gylab # 2022.05.19. 09:55

Ha már bemész, mindjárt kérd papíron a szerződésmódosítást, amivel letiltasz minden emelt díjas hívást. Ezt amúgy meg lehetett volna tenni az eredeti szerződés aláírásakor is. Utána feloldani sem lehet másképpen, csak papíron.

Minkuszka # 2022.05.19. 09:48

Amig nem kapom meg a havi szamlat nem lehet panaszt tenni, azt mondtak.

Majordomus # 2022.05.19. 07:26

Nem lenne egyszerübb bemenni az ügyfélszolgálatra?

Kovács_Béla_Sándor # 2022.05.19. 05:14

Kesobb jovok infokkal.
Szerintem ne fáradj...

Minkuszka # 2022.05.19. 02:12

Sziasztok, 2 napja jott az sms eloszor, hogy 33 ezer Ft-os szamlam keletkezett a Vodafone-nal. Nem torodtem vele, az elofizetesem 990Ft/ho, nem hasznalom, csak hivasfogadasra, gondoltam megint alakitanak, mostanaban minden felrement a Vodanal. Aztan masnap jott meg egy sms, 47 ezer plusz kamat. Probaltam hivni oket, mire elertem valakit mar nem voltak bent azok, akiktol meg lehetett volna tudni tobbet. Ma kiallitottak egy hokozi szamlat 59 ezerrol, amit nem tervezek befizetni. Ma mikor hivtam oket azt mondtak 0690-es 0691-es szamokat hivtam, ami nem tortent meg. A hivaslistamon semmi, de ok latjak a hivasokat, persze nekem nem hisznek. Egy het mulva jon a szamla, kiderul milyen szamokrol van szo. Biztositottak, hogy annyira borzaszto zart rendszeruk van, hogy ebbe de tenyleg sehogy nem lehet semmit. A nagyon zart rendszerukben neha egy francia pasi vette fel a telefont, mikor az enyem ki sem csorgott.
Kesobb jovok infokkal.

drbjozsef # 2018.07.11. 08:33

pappcs,

ha van felvétel, (vagy megvan a beszélgetés azonosítója, és ki tudod kérni a szolgáltatótól), és van értelme pereskedni (8300 forintért??????), akkor igen el kell felejteni.

De ha nincs bizonyítékod, akkor azt kell elfelejteni, hogy számít bármit is mit mondott a telefonos ügyintéző.

Vadsuhanc # 2018.07.11. 08:27

Azért nem ártana tudni, hogy a szerződésben mi szerepel arra az esetre, ha a hűségnyilatkozat ideje lejár. Tapasztalatom szerint a szerződést nem szünteti meg maga a hűségnyilatkozat lejárta, ha az ügyfél nem nyilatkozik, hogy kéri a megszüntetést.

Az ügyintéző azt nyilatkozta, hogy a telefonbeszélgetéskor nem volt tartozása a kérdezőnek ez nem ugyanaz, mintha azt nyilatkozta volna, hogy a szerződés megszűnt.

Ismétlem a szerződést kell elolvasni az apró betűs részekkel együtt, hogy érdemben lehetne nyilatkozni.

pappcs # 2018.07.11. 08:14

"mindenki tévedhet" Itt lenne az ideje ezt a bocsika, elnéztem" hozzáállást elfelejteni! A munkáját végezte (ezek szerint rosszul) munkaidőn, az általa képviselt cég nevében tett nyilatkozatot, ahhoz kell tartani magukat. Az ilyen ingyenélő nyávogómacskákkal én már szóba se állok, vagy ha igen minden fel van véve, aztán legfeljebb majd a bíróság dönt. Igen, fel lehet venni és fel is lehet használni, mert szabad bizonyítás van, majd a bíró eldönti elfogadja e vagy sem. Eddig mindig elfogadta.

drbjozsef # 2018.07.11. 05:26

Ha a panasz jogos lesz, és nem kell fizetni, akkor semmit.

Ha nem, akkor ki kell fizetni.

Pereskedhetsz is, ha akarsz, azzal jellemzően megötvenszerezed a fizetni valót, szóval nem sok értelme van.

A félretájékoztatás nem számít - mindenki tévedhet.

Lina32 # 2018.07.10. 16:39

Üdvözlet!Én is a piros mobil szolgáltatóval jártam pórul.Májusba volt két éve,hogy sajnos Home net készüléket voltam kénytelen rendelni tőlük,mert a lakóhelyemre vezetékes netet nem tudtak hozni,jól megbántam.Alig vártam a májust,hogy lejárjon a szerződés.Mivel 2csekkel elcsusztam a készüléket májusba. Letiltották,így használni nem tudtam.Kijött egy összesítő,betelefonáltam,ahol közölte a hölgy,hogy jó fizetgessem be az elmaradott számlákat.Mondom rendben,kérdeztem ezután van e kötelezettségem feléjük mire a válasz az volt nincs,megnyugodtam.Júniusban 0ás számlát kaptam.Na de most jött egy 8300ftos,mondom ez mi?Telefon újra elő,nem is mondom hány elvesztegetett percet töltöttem zene hallgatással mire felvették.Hát kiderült,hogy igen csak félre tájékoztatott a hölgy pár hete ugyanis ez le kell mondani vagy külömben hűségnyilatkozat nélkül de megy tovább a számlázás,a net nem mert le van tiltva.Mondtam maga 0szolgáltatásért fizetne?Állítólag ugy használtam el júniusban 3gigát a készülék a szekrénybe van elrakva,mert le van tiltva.Felvette a panaszt aminek a kivizsgálása 30nap..addigra új számla jön úgy hogy nem használom a készüléket!Mit lehet tenni ilyenkor?

sirius66 # 2012.08.10. 18:23

Üdvözlet a fórumozóknak!

Úgy látom, elég rég nem szóltak a témához, pedig sajnos a saját bőrömön tapasztalom most, hogy mennyire aktuális most is.
Egyszerűen hihetetlen, hogyan húzzák le a tartalomszolgáltatók a mobilszolgáltatókkal karöltve az embereket.
Férjemnek számlázott ki a mobilszolgáltatója most egy elég tetemes összeget, felszámolva 49 db emelt díjas sms-t. A dolog azért érdekes, mert nem regisztrált semmilyen tartalomszolgáltásra, ráadásul május 16 óta minden ilyen lehetőség le volt tiltva a mobiljáról. Az ominózus számla pedig július végén keletkezett, a számlázott időszakban már nem lehetett kezdeményezni, sem fogadni emelt díjas szolgáltatásokat. De még ha lehetett volna, akkor sem értem, hogy meg nem kapott, kézbesíthetetlen sms-ekért miért is kell fizetni?
Nem akarok fizetni a semmiért, de mit tehetek?

bobeangyal # 2012.02.17. 23:09

Sziasztok!

Olvastam, hogy vannak hasonló számlapanaszok, mint nekem.
Én a piros mobil szolgáltatóval jártam úgy, hogy kiszámlázta 100 feletti emelt díjas fogadott sms-t. Természetesen nem regisztráltam sehol.
Az emeletdíjas szolgáltatás tiltást vagy 25* kértem, mert valahogy sosem aktiválódtak azok a kérések, tiltások amiket kértem. Ez a magas számla előtt volt jóval.
A vita 2,5 hónapja húzódik. Már tiltva vagyok, fenyegető levél jön. Eredmény semmi. :)

Semmit nem vizsgáltak ki, a felvételeket nem bocsájtották a részemre. Viszont minden nap hívnak, hogy fizessem be a számlát. Megjegyzem az ügy az NMHH-hoz került már.
Érdekes dolgokat tapasztaltam:
a panaszokat nem rögzítik be (gondolom ez pont úgy működik, mint a tiltás, szarnak rá)
A emelt díjas szolgáltatás rendelet alapján tiltva van!!!
A számlarészletezőn nincs kimenő sms :)

És még ők fenyegetőznek!

Olvastam, hogy többek szerint ez valamiféle csalás lehet és szent meggyőződésem a hozzászólások olvasása alapján, hogy emem kijelentésnek van alapja, ugyan is a szóba forgó emelt díjas sms- számot is a T biztosítja 3 félnek.

Ügyvédig, bíróságig, ombudsmanig, médiáig és az atya úristenig is elviszem ezt az ügyet, ha nem ismerik el, hogy nincs igazuk, ha nem kapok kártérítést, hisz voltak napok, amikor csak az ő szarságukkal foglalkoztam a mai napom csak azzal telt, hogy időrendben összeszedtem az összes infót, mikor kivel beszéltem és mit kamuzott és a szép teleregényt elküldtem az NMHH-s ügyintézőnek, számlamásolatokkal, levelezés másolattal és egyéb igazolásokkal!!

Nekem nem ez az első multi céges mobilszolgáltatóval folytatott vitám a pink cégnék 2 vitát nyertem meg eddig a piros cégnél az elmúlt 10 év alatt szintén kettőt ez a harmadik ügyem velük.

Pontosan a hozzáállásuk miatt, hogy azt hiszik bárkivel bármit megtehetnek, úgy gondolom én nem fizetek olyan dolgokért amit nem kértem, ami nem érkezhetett volna a telefonomra, hisz alapból is és általam is volt tiltás.
Amiért flegma lekezelő stílusban csak fenyegetőznek és sorozatos szerződésszegést követnek el.
A másik valószínűleg azért is állja meg a helyét a csalás, mert többeknél olvastam, hogy ezek 2011 év vége felé történt , nálam is.

Marduk # 2011.08.03. 08:33

Kedves Ezso és szegény érintett Társaim!
Én kb. 3 hónapja kaptam egy hivatalos mailt, amelyben közölték postán fogok a hatóságoktól (Hírközlési), hogy esetemben mit döntöttek, mert eljárás keretében vizsgálják. Az ígérethez képest még most sem kaptam választ, bár nagyon udvariasan elnézésemet kérték a megkésett-akkor is megkésett válaszért. Ígí várakozom, de mindeképpen tudatom a választ. Nem is értem, hogyan lehet egy ilyan mások számára is nagy horderejű csalási hullámot inkorrektül lepöckölni a szolgáltató részéről, és minden hatóság részéről. V

ezso # 2011.06.06. 02:11

Sziasztok!

Megjött az NMHH-tól a válasz. Nem segítenek semmit. Mehetek tovább, vagy lenyelhetem a békát.

Bemásolom a levelet és mivel vélelmezem, hogy egy szabványlevélről van szó, talán nem sértek törvényt vele. Íme:

"Levelében a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. eljárását sérelmezi számlázás, panaszkezelés ügyekben. A szolgáltatója által kiszámlázott forgalmi díjat kifogásolja, továbbá a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. hiányos tájékoztatását bírálja.
Az emelt díjas szolgáltatás használata miatt Önnek magas forgalmi díjat számlázott ki a szolgáltató. Ön ezt nem fogadta el és számlapanaszt nyújtott be. A szolgáltató a benyújtott reklamációját elutasította.

A szolgáltató az egyedi előfizetői szerződésben, valamint az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) rögzíti, hogy a szolgáltatást milyen feltételekkel biztosítja. A fenti szerződés rendelkezik arról is, hogy az emelt díjas hívások az ÁSZF Díjszabás mellékletében meghatározott díjakon kerül kiszámlázásra. A hatóság ebben az esetben az árak kialakításába nem szólhat bele. Ön a szerződése aláírásával elfogadta az egyedi előfizetői szerződését és az ÁSZF-t is.
Az emelt díjas szolgáltatással kapcsolatban a következő információkat tartjuk fontosnak átadni Önnek. Az emelt díjas szolgáltatás tartalomszolgáltatás, az Ön által sérelmezett magatartást gyakorló cég pedig tartalomszolgáltatónak minősül. Tartalomszolgáltatók felett pedig a hatóság nem gyakorolhat felügyeletet. Az elektronikus hírközlési szolgáltató (Vodafone Magyarország Zrt.) szerepe tartalomszolgáltatás igénybevétele esetén annyi, hogy a tartalomszolgáltatóval létrejött szerződése alapján az előfizető által igénybevett szolgáltatás ellenértékeként a tartalomszolgáltatótól érkező terheléseket az előfizető felé kiszámlázza.
Mivel a mobilszolgáltató közvetítő szolgáltatóként van jelen az emelt díjas szolgáltatás igénybevételénél, amikor Ön regisztrál egy tartalomszolgáltatónál ( akár egy telefonhívás is jelenthet regisztrációt), azt úgy kell tekinteni mintha vele kötött volna szerződést. A mobilszolgáltató pedig csak azt látja, hogy Ön regisztrált és igénybe veszi a szolgáltatást.
Fent írt hatásköri korlátok miatt a Hatóság sajnos nem tud eljárást indítani a tartalomszolgáltatóval szemben. Amennyiben úgy érzi, hogy a regisztráció a tartalomszolgáltató megtévesztő magatartása miatt jött létre, úgy panaszával a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság lakóhelye szerint illetékes regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez tud fordulni.
A felügyelőségek címe, telefonszáma és e-mail címe a következő oldalon van felsorolva:
http://www.nfh.hu/…eto/teruleti

Fontos tudnivaló, hogy ha az elektronikus hírközlési szolgáltató (jelen esetben a Vodafone Magyarország Zrt.) számlázási rendszere zártságáról rendelkezik tanúsító dokumentummal, akkor Ön kénytelen befizetni a vitatott összeget a számla befizetési határidejéig, ugyanis a kivizsgálásnak nincs halasztó hatálya a számla befizetésére.
2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről 138 §.
(7) Ha az előfizető a szolgáltató által követelt díj összegszerűségét vitatja, a szolgáltatónak kell bizonyítania, hogy a hálózata az illetéktelen hozzáféréstől védett és számlázási rendszere zárt, a díj számlázása, továbbá megállapítása helyes volt. Ellenkező bizonyításig nem terheli számlázási rendszere zártságának vonatkozásában külön bizonyítási kötelezettség a szolgáltatót, ha számlázási rendszere zártságát a miniszter által kijelölt tanúsító szervezet tanúsítja.”
A miniszter által kijelölt néhány független szervezet a szolgáltatók számlázási rendszerét megvizsgálja és rendszeresen ellenőrzi, az ellenőrzés kiterjed olyan dolgokra, mint pontos-e a forgalommérésen alapuló adatgyűjtés, működik-e ellenőrzési rendszer, csak engedéllyel rendelkező felhasználók tudjanak hozzáféréssel rendelkezni az adatokhoz és sok egyéb a törvényben előírt dolgot vizsgálnak a tanúsítás során. A jelentősebb elektronikus hírközlési szolgáltatók (mobil, vezetékes, internet) szinte kivétel nélkül hitelesíttetik számlázási rendszerüket.
Önnek jogában áll, a szolgáltató döntését bírósági úton megtámadni, de ebben az esetben a bizonyítás Önt terheli, mivel a szolgáltató bizonyítani tudja rendszere zártságát, illetve az Ön mobil számáról indított és folytatott forgalom megtörténtét.

Tájékoztatjuk, hogy a panaszok, reklamációk elsődleges kivizsgálása a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. kötelezettsége és feladata. A szolgáltatóhoz írásban benyújtott panasz kivizsgálására a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.-nek 30 nap áll rendelkezésére. A kivizsgálás eredményét köteles Önnek írásban megküldeni, és indoklással ellátni.
Abban az esetben, ha a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. által adott válasz nem elfogadható az Ön számára, úgy díjvitájának körülményeit a lakóhelye szerint területileg illetékes bíróság előtt van lehetősége tisztázni. A gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében panaszával javasoljuk, hogy forduljon a területi független békéltető testülethez az alábbi elérhetőségen:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131"

renami # 2011.05.16. 06:47

Tisztelt Fórumozók!
Olvastam az eddigi hozzászólásokat, és velem is majdnem ugyanez történt. Ebben kérném a segítségét, aki tudna válaszolni, ez hogyan lehetséges.
2010.december közepén kötöttünk 2 előfizetést a T-Mobilnál 4 mobiltelefonra, ami 4 különböző számhoz tartozik. Az örömben az üröm, hogy 2011.márciusi hívásrészletezésen derültek ki, hogy 2 olyan 70-es számokat hívtunk, mind a 4 telefonról, amik ugyanazok. Az érdekesség, hogy minden másnap általában éjszaka 1 órát beszéltünk azzal az ismeretlen számmal. Az egyiket sikerült felhívni, és a másik fél is elismerte, hogy még az életbe nem beszéltünk és nem is találkoztunk egymással, ugyanis tőlünk 300 km-re lakik. Majd márciusban újra ezek a számok szerepeltek a hívólistánkon, sőt még sms-t is küldtünk. Ekkor felhívtam az sms szám tulajdonosát, és közölte, hogy úgy küldtük az sms-t, hogy nem volt kiírva a szám, az üzenet az volt, hogy hívjál vissza. Na ez hogyan lehetséges? Ezek a számhívások, amiket mi indítottunk, csak amnéziában szenvedünk a másik féllel együtt, általában este vagy hétvégén történnek. Az első az 22 óra 45 perckor volt a férjemnek és 1 óra beszélgetés, másnap az enyémen ugyanez csak fél órával korábban. Azóta már másik 3 70-es számot is hívtunk, csak őket nem sikerül elérni, hogy mégis kik voltak.
Mi megírtuk panaszként a T-Mobile-nak, aki természetesen nem ismerte el a hibát, ezt mi indítottuk, úgyhogy fizessük ki a havi 30 ezer forinttal több számlát. Ez február óta így zajlik.Közbe beadtuk a rendőrségre a feljelentést, és mivel nem foglalkoztak vele, továbbítottuk az ügyészségre. A T-Mobile semmiféle segítséget nem adott, hogy hogyan lehetne ezt kiküszöbölni. Pedig, ha a másik fél is elismeri, hogy nem beszéltünk, és nem is ismerjük egymást, akkor bizony itt kemény csalás van a dologban.
Beszéltem egy igazságügyi szakértővel, aki elmondta, hogy ezt kívülről nem lehet megoldani, hogy 2 előfizetéshez 4 különböző telefonszámra ugyanazokat a számokat hívják, és sms-t nem lehet küldeni, úgy hogy ne lássuk a küldő számát.
Szoftverhiba nem lehet, mert magától nem ír üzenetet egy készülék sem. Miért csak este történnek a hívások?
A másik érdekesség, hogy egyik este elment a férjem fürödni, és akkor mikor visszajött, észrevette a telefonon (addig senki a közelbe sem volt), hogy 6-szor próbált meg szintén 70-es számot hívni 1 perc alatt. Ezt meddig fogja csinálni az a csaló, ráadásul 2 évet írtunk alá.
Kérném a segítségüket!
Mindenkinek előre is köszönöm a hozzászólásokat.
Üdv.
Renami

ezso # 2011.02.10. 19:57

Igazad van Marduk!
Szólj, ha van valami. Én most írok az Hirközlési Hatóságnak.

Marduk # 2011.01.26. 23:35

A telefonszámlát muszáj befizetni, jó szokás szerint mindenki hárítja problémát. Azért tovább mentem, és kb. 3 hete panaszt tettem az adott minisztériumban, minden dokumentummal együtt. Még nem érkezett válasz. És ha az egész országban kb. 10 panasz érkezik, mert mindenki sült hal módjára ül, nem is történik semmi sem. Itt elvekről is szól a dolog.
Nem tudjuk igazolni, HOGY NEM HÍVTUNK ilyen számot. Technikailag ez hogyan oldható meg egy ilyen "külső csalás"? Egy hacker műve?Önök/Ti el tudjátok képzelni hogy a fenti TV...műsora, tudjuk jól kiről van szó, a számokat mindenki ismeri, megél abból amit csinál? Ez egy gigantikus csalási hálózat lesz......undorító.
Minél több helyen szólalnak fel, annál nagyobb esély van eredményt elérni. A rendőrségre gondolom felesleges menni ilyen üggyel? Vélekedés? Üdvözlettel: V

marcika # 2011.01.26. 15:27

A telefon híváslistájával nem lehet igazolni a "nem hívást"?

zizo24 # 2011.01.26. 14:46

Én is így jártam. Fél órán belül 21 hívás az adott számra (0691 335535) amik egyenként 412 másodpercig tartottak. Ez bruttó 8500 Ft. Egyből hívtam az ügyfélszolgálatot, kiadták az adatokat, persze az összes telefonról letiltattam az emelt díjas hívást, és telefonon panaszt indítottam. Gondolom úgy is ki kell fizetnem, de ha más ennyi emberrel előfordult vehetnék a lapot hogy valami nem stimmel. Várom a fejleményeket.

Marduk # 2011.01.25. 17:14

Üdvözlet Mindenkinek!Csalás lesz az egész, csak ztúl kevesen vagyunk, aki a végére járna ennek. Én panaszt tettem Telenornál, elutasítottak. Jött a második lépés, most várom az eredményt, de érdekes, hogy az Ő(Hivatalos Szerv) nyomására a Telenor 30 nap helyett, 1 hét alatt intézkedett. Nem szabad a birka szellemet követni, ez a csalási hullám felháborító. A Telenor azt mondta, a számok, amiket Önök is írtak T-Mobile.......
Járjunk utána. Ha lesz fejlemény, írok ide.Tegyünk valamit! Marduk