Javaslom a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget, ez tipikus békéltető testületi eljárásra tartozó kérdés.
Áruvásárlás
Nem 8 napon belül hibásodott meg, kb 2 hónapon belül. Tegnap megint kaptunk egy ígéretet, hogy cserélhetünk, küldik a papírt. Már nem hiszek benne.
Ameddig ez ésszerűnek tűnik, utána cserélni kell. Az új rendelet nem ír határidőt. Hacsaknem a vásárlástól 8 napon belül vitted vissza, mert akkor cserélni kell.
Szeretnék segítséget kérni: vásároltunk egy televíziót, mely meghibásodott. Elvittük a garanciális szervízbe, ahol azt a tájékoztatást adták, hogy új alkatrészt lehet csak beletenni, és azt megigénylik. Később: most jött át a határon, később: még tart a vámolás stb. Ez hat hete így megy.TV-nk nincs, az eladó áruház és a szervíz széttárja a kezért, mert a cserekészülék engedélyezéséhez is a forgalmazó papírja kellene. Meddig lehet a vevő idegeit feszíteni?