Nem tudom, hogy tud-e valaki valami értelmes tanácsot adni.
Pár hónapja az internetem és a telefonom mellé beköttettem a TV-t is hűségidővel, mert a családom ha látogatóban van nálam, igényli az esti Televíziózást. Engem az agyvérzés kerülget a reklámoktól meg a semmirevaló műsoroktól, tehát nem vagyok TV-függő. 2010-től nem is nem is volt nálam TV kábel bekötve.
Két hagyományos és hibátlan készülékem van, így a szerződéssel ingyenesen járó boxhoz bérelek egy másikat is, bár én magamnak jó ha 5x bekapcsoltam a készüléket.
Kaptam egy kedves levelet, miszerint vegyek új készüléket vagy vásároljak újabb (áram- és helyzabáló) boxot a meglévő mellé, mert a földfelszíni adások megszűnnek (nincs előttem a levél, de úgy rémlik erre hivatkoznak), és csak így lehet tovább a televíziót nézni.
Esetemben 2 boxot kellene venni a meglévő 2 mellé, vagy a vásárlandó boxok helyett egy vagyont kellene kifizetnem 2 db új min. LCD TV-re, a hibátlan készülékeimet meg dohatom ki akkor a kukába.
Én akárhogy is nézem a szerződést, én nem látok benne olyat, hogy nekem + boxokat kellene vásárolnom, vagy új televíziókat a fizetett nem is kicsi havi díjért.
Szerintem erre Ők nem kötelezhetnek azért, hogy a szolgáltatást "élvezni" tudjam, én ilyen kötelezettséget nem vállaltam.
Mint kiderül a szavaimból, nem vagyok egy jogtudor, de ha az Ő hibájukból nem kapom majd meg az általam kifizetett szolgáltatást, az nem az én saram, szerintem ez belefér a szerződésszegésbe.
Az lenne a kérdésem, van-e esély, hogy ha ezt bevezetik, felbonthatom a hűségszerződést az Ő hibájukból?
Azt biztosan tudom, hogy a DIGI előfizetőknél nincs ilyen!- ők semmiféle levelet nem kaptak.
Előre is köszönöm!