Új vállalkozás alapítás - hogyan?


bazsesz77 # 2015.12.31. 10:37

Üdv
Szeretnék használt (bontott) motoralkatrészt árulni, a motorokat magam bontanám, és egy webáruházon keresztül szeretném árulni. A kérdésem hogy szükségesek-e ehhez valamilyen engedélyek, vagyis pontosan mik szükségesek ennek a megkezdéséhez, és ha szükséges kinél hol kérhetem. Fiatal és nagyon kezdő vagyok még a témában, úgyhogy kérnék minden kedves válaszolót, hogy nagyon részletes íjon le mindent.
Előre is köszönöm

Zsanett27 # 2015.06.15. 10:05

Kedves Fórumozók!

Egyéni vállakozásba szeretnék kezdeni jeleneg gyeden vagyok a 9 hónapos kisfiammal, több helyen több félét is olvastam, szeretnék tisztán látni.
Gyed mellett lehet-e egyéni vállakozásba kezdeni és tényleg csak a kivét után kell külön fizetni?
Az igaz-e hogy gyed mellett 1 éves korúnak kell lenni a pcinek hogy bele tudjak kezdeni.
És még azzal kapcsolatban érdeklődnék, h felmerült egy olyan verzió is ha én nem tudok vállalkozni, hogy párom aki 36 órát meghaladó főállású hogy ő váltaná ki és engem alkalmazna, hány órában tud engem alkalmazni és ott hogyan alakulnának a fizetni valók???
Nagyon köszönöm előre is a segítséget!!!

Crystalheart # 2015.06.07. 14:21

Kedves hozzáértőbbek!

Édesanyám hajócsipke-ékszereket készít, hazánkban az egyik legjobb e téren, egészen egyedülállóakat alkot - ezeket szeretnénk hétvégi vásárokon (és amennyiben megoldható, interneten keresztül is) értékesíteni. Néhány korábbi darab eladása miatt adószámunk már van, de ha simán adószámmal csinálnánk, a hazánkban elérhető árszint mellett nem tudnánk értelmes profitot termelni, olyan magas az adó- ás járulékfizetési kötelezettség, plusz a vásári helypénzek is havi 76 ezret tesznek majd ki. Ezért KATA-ban gondolkodunk, úgy 76+50=126 ezer Ft után már nyereséget termelnénk, ha anyagköltséget nem számolunk.