Győri joghallgatók


Blizini # 2005.04.12. 20:49

Üdv minden fórumozónak!

Ha rajtam kívül esetleg van valaki itt a fórumon, aki a győri jogi karon tanul, jelezze itt nekem!
Nem emiatt nyitottam ezt a témát. Olyan ember véleményére lennék kíváncsi, aki ismer Győrben végzett joghallgatót. Sok dolog elbizonytalanít itt, például mennyit ér egy győri jogi diploma, a többi jogi karon kapott papírhoz viszonyítva?
Én elsőéves joghallgató vagyok, nagyon megtetszett a jog és ezzel együtt ez a kis jogi kar.

Blizini


Hey-Hey! :)

woodslave (törölt felhasználó) # 2005.04.13. 06:44

Nem akarlak elkeseríteni, de mire te végzel, tök mindegy hol szerezted a diplomád. Ha nem változik a mostani helyzet, nagyon nagy szerencse (ismeretség) kell, hogy állást találj.
De még időben vagy, hogy megtanulj legalább egy nyelvet (ha még nem tudsz) szakmai felsőfokú szinten és gyakornokként tapasztalatot szerezz. Igy növelheted esélyeid.

the big cat # 2005.04.13. 08:18

Már ma is komoly a telítettség, és szerintem sem igazán számít a diploma kibocsátója, hacsak nem egy nagynevű nemzetközi ügyvédi irodában helyezkedik el valaki, de iylen állás mondjuk 10 van évente.

A sógorom egyébként Győrben végzett, és talált állást.

Én is arra hívnám fel a figyelmet, hogy 1, de inkább 2 nyelvet tanulj meg kommunikációs szintre (nem nyelvvizsgaszintre, mert azzal max a közigazgatásban mégy valamire), és ha valakinek nincs meg már a kezdéskor az ügyvédi irodában a helye, akkor nagyon javasolt a specializáció, ne csak az ügyvéd-ügyész-bíró lehetőségekben gondolkodjatok, a közigazgatás is egyre több lehetőséget kínál, bár egyenlőre inkább csak papíron, de előbb-utóbb muszály lesz változnia, professzionalizálódni kell, és a vállalti szféra is komoly lehetőségeket kínál, de ott célszerű még más diplomával kombinálni a dolgot. Adójogásznak, cégjogásznak szerintem komoly kilátásai lesznek, és az európai jogra való specializálódás is rejt még kiutakat.