Szerverlefoglalás mit lehet tenni?


technologiesfordesign # 2012.01.04. 06:20

De én lecseréltem az ügyvédemet... mivel van jelenleg is viszont több ügyvédre már nem futja. A jelenlegi ügyvéd édesanyám barátnője. És lehet, hogy csak egy programozó vagyok és nem jogász de a szavakat még ha félholt is vagyok 30 óra folyamatos munka után azért megválogatom. :) És nagyrészt tisztában is vagyok az általam ismert szavaknak. Szóval maradjunk annyiban, hogy rosszul fogalmaztam és félreérthető voltam rendben? :)

Dr.Attika # 2012.01.03. 18:12

A lecserélés azt jelenti, hogy az előző ügyvéd helyett egy másikat bíz meg. Tehát nem lecseréli, hanm felmondja az előző ügyvéddel a megbízási szerződést és nem köt újjal mégegyet.

Ez a nyelvlecke azért volt, hogy felhívjam a figyelmét arra, hogy érthetően adja elő a történeti tényállást. A történeti tényállás az ami történt.
Nem sok ügyvéd informatikus is egyben.

technologiesfordesign # 2012.01.03. 17:50

Van ügyvédem most cseréltem le de nem mond mást csak, hogy majd véleményezi a dolgokat ha odakerül a sor meg ilyenek... Nincs már pénzem másik ügyvédre... Teljesen tönkrementem az elmúlt két évben mert minden ügyfelem követeli a cuccait és senki se hajlandó már velem jóformán szerződni... apró piszlicsáré munkákból élek azóta amióta kirántották alólam a szőnyeget. :(

Kovács_Béla_Sándor # 2012.01.03. 16:45

Keress meg ügyvédet élőben, mert ezt a hálón mindenki fakenek fogja tartani.

technologiesfordesign # 2012.01.03. 16:37

Tisztelt Szakértők!