Mi a jogpolitikai célja annak, hogy egy 2011-es jogerős ítéletet - megújított alkotmányjogi panasz útján - a jelenleg hatályos, új alkotmány (Alaptörvény) alapján is lehet tesztelni, és megsemmisítést kérni az AB-tól?
2011-es jogerős ítélet támadása, és 2012-es AB-i panasz-befogadás esetén hogyan értékelendő az időközi ~alkotmányváltozás?
Tekintettel az Alaptörvény 2012-ben indult hatályára, elvárható-e egy 2011-es ítélettől, hogy az 'pariban' legyen a jelenleg hatályos alkotmánnyal, Alaptörvénnyel? (Ha igen, mi alapján?)
Munkajogi témákban (régi Mt. 100.§ (5), (6); 202.§ (1)) sok-e az eltérés a 2011-ben hatályos Alkotmány, és a 2012-ben hatályba lépett Alaptörvény szemlélete között?
(A konkrét alkotmányjogi panasz, amire kérdezek, resuméval a munkajogi topic-ban, "Mi a realitása ?" címmel.)
Köszönöm, ha megtisztelnek válaszukkal.