Itt a honalp címe, ahonnan sok infót megtudhatsz:
Fogyasztóvédelem külföldön
Kedves SID...!
Ilyen esetben mindig az adott ország fogyasztóvédelmi hatóságához kell fordulni a panasszal... Jelen esetben az amerikaihoz.
Üdv. Pepecs
Kedves Mindenki,
Az lenne a kérdésem, tudnak e segíteni az alábbi történet megoldásában:
...ma lett elegem.
Legális szoftverrel rendelkezem, melynek fejlesztője amerikai tulajdonú és a képviselete is ott található, továbbá a szoftver fejlesztője is egyazon "személy".
A szoftver, amit megvásároltam tőlük, az "ajánlott számítógépes konfiguráció" ellenére is több, mint 5 hónapja működésképtelen.
Jeleztem a hibát a tulajdonosnak, vagy nem tudom hogy kell nevezzem (inkább nem mondom meg hogyan szeretném), de a lényeg, hogy például ezelőtt 4-5 hónappal jeleztem részükre a hibát a szoftverrel kapcsolatban, sőt, már egy éve megtettem, amikor más konfiguráció volt a gépemben, a reakció nem segített, sőt, a mostani 5 hónapos kérdéskörre adott válasz sem az. Gyakorlatilag 1-2 napja jött egy válasz, mely NEM oldotta meg a problémát. Amit ők kértek, adatokat, mindent biztosítottam a részükre.
Ugyan ez jogi fórum és kérdés, az érzelmek nem fontosak, de mégis úgy érzem, hogy az.
Egyszerűen azt érzem, hogy nem is érdekli a kedves szoftverkészítőt, egyben tulajdonost több százezer ember problémája, ugyanis körbejártam a témát, és kb ennyire tehető azok száma, akiknek ugyan azon gondja van ezzel a szoftverrel.
Mivel hazai viszonylatban van erre képviselet, a kérdésem: van e külföldi cég ellen ugyan ilyen képviselet, avagy nyeljem be a több tízezres kiadásomat?
Bevallom, már nem az ára, hanem a hozzáállás miatt lettem ennyire offenzív "velük" szemben...
Kéne jótanács, mert felrobbanok...
Előre is köszönöm.
Üdv: SiD