Szervusztok. Mielőtt kijöttem külföldre, átirányítattam a leveleimet egy ismerősömhöz. hazajöttem pár hónapra, az átirányítást oda kértem, ahol tartózkodtam. ez alatt legalább 6 alkalommal " a cimzett ismeretlen helyre költözött" felírattal találtam levelet a postán, amit át kellett volna irányítaniuk. legalább 15 alkalommal az előzőleg megadott címre érkeztek a leveleim, amiért 30 km-t kellett oda vissza autóznop, nap mint nap. Legalább 2 alkalommal értesültem egyéb közműszolgáltatótól arról, hogy a nekem küldött ajánlott levelük visszament hozzájuk: nem irányították át ezt sem. ez kb 2 hónap alatt történt. Az első panaszlevelemere a választ kiküldték arra a címre, ahonnan az átirányítást kértem, és habár mind a mai napi gérvényes az átirányítás, ezt sem kaptam még meg. több panaszlevelet is írtam, ezek közül egyikben sem tartották be a 30 napot, határidőn túli, értelmetlen válaszokat küldtek.
Mindez nekem sok benzinbe, időbe, idegeskedésbe került, ráadásul többszöri kérésemre sem adtak tájékoztatást arról, milyen leveleket kaptam az adott címre, és azokkal mi lett: egy csómó levlem, amit vártam, hiányzik.
Elismerték a hibályukat, és visszafizették a havi átirányítási díj dupáját, 3140 ft-ot, részükről, mint írják, ezzel az ügy le van zárva, mivel a posta nem tudta, hogy ezzel nekem kárt okoz.
Van-e értelme a fogyasztóvédelemhez, hírközlési hatósághoz fordulnom? szerintem nonszensz, hogy így kezelik a panaszaimat, és érvényes szerződés ellenére nekem kell vadásznom a leveleimre. Kártérítést is kérnék, minimum a benzinköltségem és időm megtérítését.
Mit tanácsoltok az üggyel kapcsolatban?
Előrre is köszönöm a válaszaitokat.