ÚJ AUTÓ sorozatosan jelentkező hibái


Royal # 2007.01.06. 00:12

Ez magyarország, hogyne lenne igaz. Itt nem gond ha valami selejtes, vagy nem teljesen új (csak újként árult) előbb utóbb meglesz a gazdája, aki nem tud, vagy nem akar belemenni az adokkapokba, hanem benyeli a békát. Nem kérdéses hogy a Suzuki egy komolyabb fellépésnél kompromisszumot fog ajánlani.... de az se kérdés, hogy nem te leszel az utolsó, akinél ez az autó megfordult.

Endre # 2006.12.28. 19:44

Ez tipikus esete annak,amikor az új autóból kiszerelik a alkatrészt,és használtat tesznek bele!!

Ezt szervizes emberektől halottam!
Vagy igaz vagy nem ,minden esetre elgondolkodtató.


a jövöheti lotto számok 41,55,63,68,10

monalisa1 # 2006.12.26. 15:41

És véleményem szerint a hitelre eddig kifizetett 1 M Ft-ot is követeljed tőlük, mert ezen károd is a hibás termék kényszerű kicserélése okán keletkezik.

the big cat # 2006.12.26. 15:36

Nem is kell elhinni. Ügyvédet kell fogadni, és a jótállás és/vagy szavatosság alapján el kell állni a szerződéstől, mivel javítani nem tudták. Esetleg cserét lehetne kérni, ha még bízik a márkában. Egy percig sem kell várni, a jótállás alapján, majd a szervyz hozza a saját szakértőjét, aki szerint a hiba nem hiba. A bíróság meg elkaszálja őket. Sajnos igen kevés ilyen ügy jut perig, de ha perre kerül, akkor az eladó szinte mindig veszít. A szavatossági igény megválasztása kizárólag a vevő joga, így, ha a javítási kisérletek vagy 30-szor nem vezettek eredményre akkor tökéletesen indokolt a csere vagy az elállás. És mindjárt a vezérképviseletet is be kell perelni a márkakereskedővel együtt, hogy az egymásramutogatást kikerüljék. Ha jön a keresetlevél, de lehet, hogy már az ügyvédi felszólítás is elég lesz, azonnal megegyezést fognak ajánlani.

BENSE # 2006.12.26. 13:04

A SUZUKI WagonR+ autómmal másik szervizben is jártam, ott volt olyan hiba, amit meg is tudtak javítani,olyat amit az eladó-szerviz szintén nem vélt hibának,de van ami rajtuk is kifogott. Harmadik szervizet is megkerestem, de ott egyenesen elutasítottak, ők nem folynak bele, vigyen ahol vettem.
Az a lehetőséget, hogy árbeszámítással adjam be és vegyek egy másik új autót nevetségesnek tartom, hiszen most újabb 1M Ft-ot dobjak ki, mert egy olyan autót adott el az eladó, ami egy hulladék.Itt minden csak az eladót védi, a vevő csak károsult lehet?Én nem két évre vettem ezt az a autót, hanem tízre.Bérből fizetésből élők vagyunk.Így is nehezen sikerült megteremteni a rávalót, sőt hitelt is vettünk fel hat évre.Ha ezt tudom nem adom oda érte a 18 éves VWJettát.
Egyébként javították: a fékpofákat,a károsanyag kibocsátó rendszer hibáját, kábelköteg zárlatot, sebességváltó fogaskerekeit,féltengelyeket,lengéscsillapítókat, sebességváltó bovden szakadást.
A motorból hallható rendellenes hang ennyi javítás ellenére sem szünt meg.
Nem akarom elhinni, hogy ennyi hiba felmerülése esetén az eladót semmilyen szankció nem terhelheti?
A független szakértőt kitől kérhetem?

monalisa1 # 2006.12.26. 10:38

Semmi gond...
Hivatalos: ajánlott-tértivevényes levélben kérjed a márka vezérképviseletét - rövid "kórtörténet" leírása mellett -, hogy a gépkocsit egy másik Suzuki szervizben vizsgálják meg.

Ha ennek eredményével sem leszel esetleg megelégedve, kérheted a független igazságügyi gépjármű mérnökszakértő kirendelését., mível a kocsi garanciális, ha neked ad igazat, a költség nem téged terhel.

És akár Te magad is vigyed el a kocsit egy másik márkareskedésbe alapos átvizsgálásra.

Nem tudni mi az általad tapasztalt hiba, de egyáltalán nem jellemző, hogy egy másfél éves kocsival ÁLLANDÓAN szervízbe kelljen járni!

Még az is előfordulhat, hogy a kocsit a kereskedés Tőled megveszi, és helyette - a vételár beszámításával - másik új Suzukit vásárolhatsz.

Legyél kemény- határozott velük szemben, egy megfelelően nyomatékos fellépés - ennyi tortúra után - esetleg "csodára" képes...

BENSE # 2006.12.26. 09:14

2005 áprilisában vásároltam egy új SUZUKI WagonR+ személygépkocsit. A hibák 5000 km megtétele után kezdődtek.Az autóval már 30-szor voltam a szervizben.Több alkatrészt kicseréltek már, volt amit többször is, de az autót hibátlanra megjavítani nem tudják.Nem találják a hibák okát, és azzal próbálnak kibújni, hogy közölték nincs ennek az autónak baja, csak túl sokat vártam attól, hogy új autót vásároltam.(30 alkalommal történt szervizelés után így nyilatkozik nekem).A szerviz azt mondja az autónak nincs baja, én viszont azt mondom a hibák továbbra is fenn állnak. Hogyan tudnék zöldágra vergődni a szervizzel, hogy végre igényeimnek megfelelő autóm legyen?2,3 MFt-ért vásárolt autóm eladhatatlannál válik. a szerviz meg azt várja,hogy leteljen a garanciális idő és több százezer forintért majd szivesen megjavítja.Nincs kiút?Azt szeretném, ha szerviz hibátlan állapotba hozná az autót.Milyen lehetőségeim vannak, ami kötelezi a szervizet, hogy kijavítsa az általam észlet hibákat?És ha nem tudja kijavítani, akkor milyen követelésem lehet az eladóval szemben?Ez katasztrófa!