godon8989,
Szerintem az eladó, khm, kiterjesztően értelmezi a 45/2014. Korm. rend. 29. § (1) e) pontját. A tipikus példák a fogkefe meg az alsónemű, nem egy headset...
A helyedben küldenék a cégnek (az e-cégjegyzék szerinti cégnévre és székhelycímre!) egy tértis levelet, amiben felszólítom, hogy kézhezvételtől számított három napon belül fizesse vissza a pénzt, ellenkező esetben jogi útra terelem az ügyet, és bejelentést teszek a fogyasztóvédelmi felügyelőségnél. Utóbbi egyéni ügyben nem tud segíteni, de egy ellenőrzés úgy hiányzik egy webáruháznak, mint üveges tótnak a hanyattesés.
A jogi út a fizetési meghagyás kiadatása közjegyzőnél, a felügyelőségen a bejelentést pedig a kormányhivatalban/e-papíron tudod megtenni. Utóbbihoz érdemes megnézni, van-e 1-2 feltűnő hiányosság is a webáruház honlapján. A tájékoztatási hiányosságok örökzöld terület. Lista itt:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#…