Elállás elutasítás(higénia)


osztap # 2022.10.22. 07:18

godon8989,

Szerintem az eladó, khm, kiterjesztően értelmezi a 45/2014. Korm. rend. 29. § (1) e) pontját. A tipikus példák a fogkefe meg az alsónemű, nem egy headset...

A helyedben küldenék a cégnek (az e-cégjegyzék szerinti cégnévre és székhelycímre!) egy tértis levelet, amiben felszólítom, hogy kézhezvételtől számított három napon belül fizesse vissza a pénzt, ellenkező esetben jogi útra terelem az ügyet, és bejelentést teszek a fogyasztóvédelmi felügyelőségnél. Utóbbi egyéni ügyben nem tud segíteni, de egy ellenőrzés úgy hiányzik egy webáruháznak, mint üveges tótnak a hanyattesés.

A jogi út a fizetési meghagyás kiadatása közjegyzőnél, a felügyelőségen a bejelentést pedig a kormányhivatalban/e-papíron tudod megtenni. Utóbbihoz érdemes megnézni, van-e 1-2 feltűnő hiányosság is a webáruház honlapján. A tájékoztatási hiányosságok örökzöld terület. Lista itt:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#…

godon8989 # 2022.10.21. 14:46

Tisztelt Fórumozók!

2022.10.07. rendeltem egy HP HyperX Stringer Core headsetet, melyet 2022.10.12-én kaptam meg. Élve az elállási joggal 2022.10.18. a terméket eredeti csomagolásában vissza juttattam az eladó címére és e-mailben jeleztem elállási szándékomat. A termék csomagolása megbontásra került, a termék nem lett használatba véve.
2022.10.21. e-mailben értesített arról ,hogy elállási igényemet nem áll módjukban elfogadni higiéniai okok miatt.
Érdeklődni szeretnék ,hogy mennyire állja meg a helyét a higiéniai okokra való hivatkozás a fejhalgató esetén.
Köszönöm a segítséget.