Elvárás: nappali végzettség


Miss_Annie # 2008.01.06. 11:42

woodslave köszönöm a gyors választ.Ha jól értem akkor gyűjtsek be még egy halompapírt és jól adjam elő magam.:)

woodslave (törölt felhasználó) # 2008.01.06. 11:25

hát ha van két felsőfokúd, külföldi tapasztalatod és megfelelő fellépésed, szakmai tudásod, akkor mindegy.
Ha meg egy egyéni ügyvéd mellett akarsz 3 évig minimálbérét vagy még annyiért se dolgozni, oda is mindegy. Sztem

Miss_Annie # 2008.01.06. 11:21

Kedves fórumozók!

Jelenleg levelező tagozatos jogász hallgató vagyok.
Azok véleményét kérdezném elsősorban akik levelező tagozaton végeztek. Az egyik tanársegéd akivel beszéltem említette , hogy a klasszikus jogi pályákra-(bíró, ügyvéd,ügyész, közjegyző) - és az oktatói pályára általában nappalin végzett diákokat részesítenek előnyben.
A személyes véleményem az , hogy mindegy a tagozat mert mindannyian elméleti képzésben veszünk részt.Tudomásom szerint még egyik jogi karon sem változtattak ezen .
A munkavállalásnál ez mennyire igaz? Valóban kevesebb értékű egy levelezős diploma?

P.s: az előző hozzászólásokat itt nem olvastam végig.
Üdvözlettel:Annie

Legislator # 2007.12.12. 22:29

Főleg, ha tapogatózhatunk is:-)))


Sunshine after the rain.

Kovács_Béla_Sándor # 2007.12.12. 06:52

No látod, mennyivel egzaktabb és könnyebben felmérhető a százas mellbőség.

Legislator # 2007.12.11. 20:36

Azért írnak be ilyesmiket hirdetésekbe, mert inkompetensek, és képtelenek megállapítani a pályázók felkészültségének szintjét.


Sunshine after the rain.

Egyjogász # 2007.12.10. 11:10

Hát ezen nem is akadtam volna ki, de amikor rákérdeztem, nekem több helyen is azt mondták (nem a topicindítóban szereplő cégnél), hogy általában azért kérnek nappalis diplomát, mert szerintük a nappali végzettség magasabb szintű tudást ad.