Nem kapok fizetést


Ádám21 # 2014.12.23. 08:33

Érdeklődni szeretnék, hogy a főnököm másfél havi fizetéssel lóg!Mindig csak mondja hogy majd lesz pénz de ezt már egy ideje hallgatjuk és semmi. Ilyenkor mi a teendő??? Munkaügyi bíróságra menni vagy esetleg valami más???

ObudaFan # 2014.12.09. 05:59

Tibor88

Munkaügyi per, végrehajtás. Ha az is sikertelen, és a munkáltató egy cég, akkor felszámolási eljárás és legfeljebb a Bérgarancia Alapból majd megtérül.

Tibor88 # 2014.12.05. 16:17

Jó napot!
2Hónapig dolgoztam egy vállalkozónál,
eredetileg be voltam jelentve aztán a papírokal együtt a fizetés is elmaradt, de megvannak az sms-ei és tanúim is vannak rá hogy ott dolgoztam. Mit tudok ilyen esetben tenni ? Van rá esély hogy megkapjam a fizetésem ?

István186 # 2014.08.31. 13:50

Üdv!
Mit tehet ilyen esetben?

Pályakezdő vagyok. Dolgozom egy cégnél 1 hete. 12 órás éjszakai műszakban vagyok már 6.-ik napja.
Holnap szeretnék felmondani mert szakmámban eltudok helyezkedni.
Viszont ugye 1hete dolgozom a cégénél de munkaszerződésem még nincs nem írtunk. Titkárnő azt mondta hogy ne aggódjak mert bevagyok jelentve, éjszakás műszakba nincsenek benn a főnökök azért nem írtunk még szerződést.
Mit tudok tenni ha bemegyek felmondani és azt mondják nem fizetik ki a 6napomat? Szerződésem nincs, és kitudja tényleg bevoltam-e jelentve.
Hallottam már ennél a cégnél hogy valaki dolgozott 3napot őt se fizették ki.
Mit tudok tenni készítsek egy hangfelvételt amikor megyek be felmondani és kérdezzek rá a pénzre mikor lesz kifizetve a 6napom ilyesmi? Akkor legalább lesz egy bizonyítékom ha tényleg nem akarnának fizetni.
Szerintetek?

Rexor # 2014.07.29. 12:00

A megoldás: munkaügyi bíróság.

bebszike # 2014.07.29. 11:54

Üdvözlöm!

2014. július 1. a munkáltatóm felmondott. Közös megegyezésben megállapodtunk.
Napi 8 órában dolgoztam,de csak 4 órába voltam bejelentve(2012. 02.24.)