Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, problémám a következő:
Van egy Bt-nk, már 6 éve működik. A beltag a férjem, a kültag az apósom (nekem jogilag semmi közöm a céghez), de a cégnek nincs alkalmazottja, mert a férjem főállásban máshol dolgozik.
Az eddigi tevékenységek mellett most szeretnénk új dologba kezdeni (a tevékenységi körbe belefér, azzal nem lesz probléma).
Alkalmi(? - nem tudom, ez a megfelelő kifejezés?) munkákat szeretnénk (adatrögzítés, borítékolás, stb) nagyobb cégektől megszerezni, és azt helyi kismamákkal, itthon lévőkkel, nyugdíjasokkal megcsináltatni.
Kérdésem az, hogy ebben az esetben a kismamákkal nekünk, mint cégnek milyen szerződést érdemes kötnünk, hogy minél kevesebb adminisztrációs/anyagi dolgunk legyen az így alkalmanként nálunk dolgozó 10-40 emberrel.
Minden alkalommal újra és újra szerződést kell kötnünk az aktuálisan nálunk dolgozókkal?
Ha pl. megbízási szerződést kötünk, rájuk, illetve ránk milyen TB, anyagi, adózási stb. szabályok vonatkoznak?
Vagy a megbízásin kívül milyen szerződés létezik még, ami ebben az esetben szóba jöhet?
Köszönöm előre is!
gvm