Tisztelt Jogi Fórum!
Hosszas kutakodás után szeretném szakértő segítségüket kérni garanciális szervizelési problémám ügyében.
Június 25-én beadtam egy tabletet (ami akkor még 1 hónapja sem volt a birtokomban) garanciális szervizelésre, mivel a készülékkel kapcsolatban több probléma is felmerült. Azóta nem láttam a készüléket, illetve semmilyen érdemleges információt nem sikerült kiderítenem róla az üzletben. Így már a 70. napon is túl vagyunk. Érdeklődni szeretnék, hogy ilyen esetben milyen lehetőségek állnak a rendelkezésemre. ( Új készülék, esetleg az ár visszatérítése stb.) Vagy igazából semmiféle jogi eszköz nem áll a rendelkezésemre? Várnom kell továbbra is, és hallgatnom, hogy a hétvégén, következő hét elején talán tudnak valamit mondani vagy visszakapom a készüléket?
Válaszukat előre is köszönöm!