Albérlő jogai?


matthiasi # 2018.04.15. 03:21

16 év ? Rettentő hosszú idő.

MajorDomus # 2018.04.15. 15:56

Még tisztelni is illene....

ezmostmi? # 2018.05.15. 13:31

nonolet
:-))))) hááát ez jó volt :-))))

tomesz170 (törölt felhasználó) # 2018.05.16. 14:06

Tisztelt Fórum!

Szeretném megkérdezni, ha rendkívüli felmondással kell felmondani, mert súlyosan megszegte a bérlő a szerződést, beköltöztetett mást is, a szomszédok folyamatos zavarása.
Ilyenkor szerintem nem jár vissza a kaució, még akkor se, ha erről nem rendelkezik a szerződés pontosan. Vagy visszajár?
Illetve mennyi időt lehet adni a bérlőnek, hogy elmenjen,rendkívüli, azonnali felmondásnál, erre sem tért ki a szerződés.
köszönöm

Szomorú örökös # 2018.05.16. 16:23

tomesz170

Én csak egy laikus vagyok, de a kaució nem tartható vissza egyfajta büntetés gyanánt, mert a bérlő nem „úgy” lakott a lakásban, ahogyan te azt megszabtad volna neki. Az egy letéti összeg, és ha bármiféle kárt okoz a lakásban bérlő, egyfajta költségtérítésként használható csak fel. De javítson ki bárki, ha nincs igazam.

tomesz170 (törölt felhasználó) # 2018.05.16. 17:09

De mivel az van a szerződésben, hogy ha az 1 év letelte előtt elmegy, akkor nem jár vissza a kaució, úgy gondolom, ha kénytelen vagyok elküldeni a szomszéd folyamatos reklamálása miatt, illetve, azért mert beköltöztetett valakit a tudtom nélkül, erre direkt kitér a szerződés,akkor ugyanúgy nem jár vissza, mivel az ő magatartása miatt nem jön létre a 12 hónap, amit vállalt.

Szomorú örökös # 2018.05.16. 17:38

tomesz170

az van a szerződésben, hogy ha az 1 év letelte előtt elmegy, akkor nem jár vissza a kaució