„Az önkormányzatnak bizonyára van címrendező csoportja”
Sőt, 2016-tól már nem kell ezt az okmányirodának megküldeni, hogy jegyezzék be a lakcímnyilvántartásba, hanem a jegyző ezt maga is megteheti. (nem is érthető, ezt miért kellett három évre szétszedni)
földhivatali hiba, vételi jog - jelzálogjog
na várjunk csak, nanemaaa már pár éve azt mondta, hogy "lassan" a földhivatal hivatalból látja a címnyilvántartást. Nem tudom, eltelt-e már ez a lassan.
Köszi mindkettőtöknek, akkor a polghivnél kezdek.
hatósági bizonyítványt nem tudom, hogy bárkinek adnak-e. a jelenlegi tulajtól biztos a mi biztos kérj meghatalmazást.
(azért vagyok bizonytalan, mert az okmányirodában csak hrsz-cím igazolást nem lehet adni, hanem rajta szerepelnek a bejelentett lakók is, az pedig személyes adat)
drb...
kérj le 1.000 ft ellenében egy takarnetes tulajdoni lapot,majd menj be az Okmányirodába!
ott rugalmasan segitenek.
Lekértem én mind a 12 lakásét.
De nem látom be, az okmányiroda (már kormányhivatal) miben fog segíteni (bár a földhivatali eljárás ott is indítható), de köszi, egy próbát megér, majd meglátjuk.
abban,hogy rendbeteszi a ,,nyalvántartást,, ezáltal a bank elfogadja a papirokat!
.
erre utalt Kbs is a ,,cimrendező,, csoporttal!
Én a polgármesteri hivatalt mondtam.
„MajorDomus 2019.03.26. 20:10
abban,hogy rendbeteszi a ,,nyalvántartást,, ezáltal a bank elfogadja a papirokat! erre utalt Kbs is a ,,cimrendező,, csoporttal!”
Azért ezt te is kevered, de rendesen. Az okmányiroda 2013-tól nem polgármesteri hivatal, hanem kormányhivatal.
A cím megállapítás feladata maradt a polgármesteri hivatalnál, a lakcímnyilvántartás átkerült a kormányhivatalhoz. Ezt a káoszt rendezték 2016-tól, a jegyző is kezelheti a lakcímnyilvántartást
De az ingatlan címjegyzék minidig is a jegyző feladata volt. (nem minden cím lakcím, ez két külön nyilvántartás)
Én a polgármesteri hivatalt mondtam.
Én a polgármesteri hivatalt mondtam.
na ne!!! nem ezt a gombot nyomtam ,kétszer, idézni akartam :(
Szóval igen, polgármesteri hivatal. Szerintem ők tudnak adni olyan igazolást, hogy egy hrsz-hez milyen címet állapítottak meg. (az okmányiroda ilyent nem tud)
Úgy, úgy.
Felhívtam őket, építéshatósági osztályra kell menni, jövő héten megpróbálom. Kérdés, hogy az igazoláson jó fog-e szerepelni, de hát egy próbát megér...
Azt mondtad, hogy a címnyilvántartás jó (úgy tudjátok ellenőrizni, hogy mi szerepel a lakcímkártyán)
Ha az jó, az igazolásnak is jónak kell lennie. Amennyiben mégsem jó, a legjobb helyen leszel, mert nekik kell javítani. Akkor viszont szerintem a változtatást megküldik a földhivatalnak.
(tulajdoni lap jó, hogy lekérted, de mióta van takarnet az eljárás része, hogy maguk ellenőrzik)
Köszi, jó ötlet, azonnal utánanézetek...
Építéshatóság? Nem tudom... Nálunk külön részleg van az ilyesmire, KCR irodának hívják. Kifejezetten az a dolguk, hogy a lakcím-nyilvántartás (gondolom, ez a KCR) ellentmondásait, hiányosságait, jogszabálysértő adatait korrigálják.
kisebb településeken nincs külön, mint kisebb kormányablakban sincs akkora szakosodás, mint a nagyokban.
Ja, nem Béla, most ugrik be, az építési hatósághoz tartozik, csak van külön csoport erre. Ők küldték anno a ha címet állapítottak meg, és az okmányirodában azt fel kellett jegyezni.
Nekem is furcsa volt, vissza is kérdezem, de a telefonban ezt mondták. Majd erre is rákérdezek személyesen.
(amúgy székesfővárosunk III. kerülete, szóval nem igazán kistelepülés)
(ha jól emlékszem :)), vagy nem)
drbjozsef, ha már ott vagy, el fognak igazítani
Elég, ha ők tudják, kinek mi a dolga (reményeink szerint)
KCR iroda.... ?
Na, ha még élek addig ma találkozom volt osztálytársammal, majd megkérdezem (kíváncsiság fél egészség), valahol ott dolgozik.
Na, már látom, 2019 januárjában hozták létre a Központi Címregisztert.