Üdv,
A négybetűs ISP-nél az a helyzet állt elő, hogy az ügyfelek egy részének már az új emelt áron számláznak a másik részének meg, vélhetően a belső IT rendszerük hibájából kifolyólag a régi, diszkont árazással. Nekem már nincs hűségidőm velük, viszont úgy tudom, ha a szolgáltató a saját hibáját kijavítja, korrigálja, akkor egy éven belül az alacsonyabb számla és a tényleg számla közötti különbséget az előfizetőnek kiszámlázhatja, és megtérítésre kötelezheti.
Viszont van aki így gondolja:
"Hogy fizettetnék ki utólag? Van egy fennálló szerződésetek, ami nem módosult. Nem tájékoztattak róla, hogy változna és emiatt ráutaló magatartás sem valósulhatott meg. Szerencsére az még nem működőképes, hogy visszamenőleg módosítanak magánszemélyek szerződésén, mondjuk az elmúlt 5 évre és behajtják a különbözetet..."
Melyik a helyes? Illetve melyik törvény szabályozza ezt pontosan?