Köszönöm válaszát. Egy kicsit számomra furcsa.... "Valaki" időpontot kér egy szakrendelésre, valótlan dolgot állít, személyes adataimat lediktálja. Amikor a véletlen folytán az asszisztensnő (aki a barátnőm) be tud azonosítani és jó szándékkal a tudomásomra hozza ezt a dolgot, akkor még ő ütheti meg a bokáját.
Ön szerint tehát ez természetes. Ne csináljak ebből ügyet. Tudja, értem én és szeretem a viccet...de ez számomra nem az. Legközelebb majd a mentőt hívja hozzám?
„Btk. 219. § Személyes adattal visszaélés (1) Aki a személyes adatok védelméről vagy kezeléséről szóló törvényi rendelkezések megszegésével haszonszerzési célból vagy jelentős érdeksérelmet okozva
jogosulatlanul vagy a céltól eltérően személyes adatot kezel, vagy
az adatok biztonságát szolgáló intézkedést elmulasztja, vétség: 1 év.”
Egyelőre nem ért jelentős érdeksérelem, mert kiderül.
Ha az egyik nap megjelenik hat markos legény, és belegyömöszölnek egy kényszerzubbonyba, és zárt intézetbe visznek, akkor miután kiszabadultál, már feljelentést tehetsz.
Arra gondoltam, én is kérek a nővérem számára időpontot a neurológián vagy a pszichiátrián vagy mindkettőn. Fogjuk fel vidáman, végül is egyszer élünk! Aztán annak lesz igaza, aki elsőként szabadul a zárt intézetből.
„Senki nem tud úgy harcolni az emberrel, mint a saját testvére. Senki más nem ismeri olyan pontosan a gyenge pontjaidat, és senki nem csap le rájuk annyira könyörtelenül.”
Alábbi eset kapcsán szeretnénk kérdezni a hazai telekocsi szolgáltatóval (=Szolgáltató) szemben:
A Szolgáltató oldalán lezajlott egy sikeres telekocsi együtt utazás, ahol én mint sofőr, illetve egy női utas vett részt. Az utazás ezzel a nővel már második eset volt, az első után nem jelzett semmiféle panaszt, de most ez utóbbi után szubjektív okok miatt (de erős túlzásokat, csúsztatásokat és félreinformálást tartalmazva) kaptam egy negatív értékelést az utastól amire én a rendszer keretein belül korrekt hangnemben válaszoltam, mellőzve sértegetést, személyeskedést.
DE mivel az útitárs valótlan dolgokat állított, egy privát sms-ben alábbi szöveggel megkértem hogy a jövőben
az általa értékelésbe adott valótlanságok és túlzások miatt - ne foglaljon hozzám helyet mivel nem tartom korrektnek az értékelését - válaszomban mellőzve sértegetést, személyeskedést.
Ez volt az sms szövege - megőríztem:
“Kedves Anna. Gondolom most jobb a szád íze h kiadhattad a magad kis véleményét: zavart h hátul 3.-ként középen ülsz és akkor gyorsan bosszuljuk meg egy kis negatívval?!
Benne volt minden info a hirdetésben és UGYANÚGY vezettem mint első alkalommal, amikor érdekes módon nem volt utána negatív. -Vészfékezés nem volt úgyhogy az értékelésed stílusán csiszolhattál volna - a reflektort azokra használom akik bent felejtik magukat a belső sávban 2-3 km távra 110-es tempóval. - a telefont pedig 20 percenként 3 mp-re megnéztem h van-e dugó.
Kérlek máskor ne foglalj hozzám mert ezt a stílust nehezen veszi be a gyomrom. Üdv K.”
Úgy érzem ha bárkinek ebben a hangnemben érkezne egy kérés - nincs benne személyeskedés, sértés - "beleférne".
Erre ezt a választ kaptam az utastól (sms-t megőríztem):
“Folyamatosan villogtattal mindenkire, te hazug! Azt sajnos kifelejtettem, hogy bezsúfoltál 3 embert hátra, emiatt kényelmetlen is volt az út. Gondolom a profit érdekében, te kis aljas smucig szar. Amikor én vittem utasokat 2 főnél soha nem ültettem többet hátra! Arról nem is beszélek, hogy olyan okosnak hitted magad Vásárhelyen, hogy te kikerülöd a forgalmat, vagyis a sok parasztot, ugye? Na kinek is a stilusan van csiszolni való? Ez csak egy negatív vélemény volt, amire így reagáltál. Sajnos a magyar emberek az ilyen alakok miatt nem merik vállalni ezt. Erősen ajánlom, hogy menj el egy dili dokihoz kezeltetni magad, mert külföldön ilyen magatartással úgy picsán rúgnak, hogy hazáig repülsz. Apropó ilyen csicskákkal nem foglalkozunk a Nokiánál! Na további jó őrjöngést az életedben! “ Az sms váltás vmennyi részét (?!), de szerintem csak az általam írt részét az utas megküldte a Szolgáltatónak amelyik 'gyors', 2-3 órás mérlegelés után a következő üzenettel véglegesen zárolta a fiókom (azaz megfelelő eljárás hiányában nem tudtam az én álláspontomat képviselni, az érveimre nem volt kíváncsi, telefonos bejelentkezésemre elzárkózott a jogorvoslat lehetőségétől és kizárólag az utas közlésére hagyatkozva döntött).
"Kedves Kristóf!
Tudomásunkra jutott, hogy az egyik utazás után minősíthetetlen stílusban kommunikáltál egy Oszkáros felhasználóval. Velünk szemben is többször ezt a magatartást tanúsítottad telefonos beszélgetések alkalmával. Sajnáljuk, de ez nem tolerálható részünkről tovább, így felhasználói fiókodat végleg felfüggesztettük.
Köszönjük a megértésedet!
Üdvözlettel: Oszkár csapat"
Ezáltal nekem érdeksérelmet okozott, korlátozta szabadságom és anyagi érdekeim, nem adott lehetőséget a tisztességes és pártatlan eljárásra és a hozzájárulásom nélkül kezelte harmadik fél által (=utas) megküldött személyes adataimat (sms - benne az általam használt vállalati telefonszámmal és annak tartalmával). Nem tudom ellenőrizni, hogy az utas manipulálta-e a velem folytatott sms-ek tartalmát és ki tudja így mi alapján hozott jogkorlátozással járó döntést a Szolgáltató...???!!!!
Én nem járultam hozzá, hogy az utas az általam küldött sms-t (ki tudja milyen formában és manipulált tartalommal) ellenem felhasználja és egy egyoldalú (diszkriminatív döntésre buzdítsa és félrevezesse a Szolgáltatót). Szóval én vagyok "az aljas smucig szar" (Szolgáltató az én kommunikációmat jelölte minősíthetetlennek!!! amiért aztán kizárt... és azt se bizonyítja h mikor beszéltem én velük minősíthetetlen stílusban - soha...) és emiatt engem zárnak ki...!!!
Másrészt szerintem a Szolgáltató nem jogosult a rendszeren kívüli (ki tudja hogy milyen mértékben manipulált - ellenőrizni nem tudja és az én hozzájárulásom nélkül nem is teheti) kommunikáció alapján bárkit is kitiltani, hozzáférését a rendszerhez korlátozni?!
Hatósági döntésre megteheti de az ÁFF-je alapján csak és kizárólag a rendszeren belüli kommunikációt ellenőrizheti és moderálhatja. !!!
"10. A felelősség kérdése 10.1. A Szolgáltató feladata kizárólag az Autósok és Utasok közötti kapcsolatfelvétel megteremtésére korlátozódik. A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen, a közös utak során bekövetkezett eseményért, kárért, a Felhasználók által megadott adatok valódiságáért, bármely adat elvesztéséért és a szolgáltatás esetleges hibás működéséből vagy szüneteléséből eredő károkért. (lásd 2001. évi CVIII. törvény 7. §. (2) és 11. §)
10.2. A Rendszert minden Felhasználó kizárólag saját felelősségére használja, melyet a regisztráció során, az ÁFF elfogadásával tudomásul vesz.
10.3. Felhasználó által közzétett tartalomért, és az azzal kapcsolatban, esetlegesen felmerülő összes vagyoni, illetve nem vagyoni kárért kizárólag Felhasználó tartozik felelősséggel. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy az általa a Rendszerben elérhetővé tett tartalom harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetett, sem közvetlen módon ne sértse."
Az adatvédelmi incidens bejelentése a felügyeleti hatóságnak
Az adatvédelmi incidenst az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti a GDPR 55. cikk alapján illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve.
Nem tudom hogy e pont alapján tesz-e Szolgáltató Önök fele bejelentést, hogy egy -állítólagos tőlem származó- (innen nézve harmadik fél) sms üzenet (amit utas továbbított elbírálásra) tartalma alapján a Németh Kristóf nevű felhasználót egyoldalú mérlegeléssel kitiltja a rendszerből?
Az érintett tájékoztatása az adatvédelmi incidensről
Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, (!!!) az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről."
"6. Kártérítés és sérelemdíj 1. Ha a Szolgáltató a Felhasználó adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni.
2. Ha a Szolgáltató az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.
3. Az érintettel szemben a Szolgáltató felel az adatfeldolgozó által okozott kárért és a Szolgáltató köteles megfizetni az érintettnek az adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is. A Szolgáltató mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.
4. Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben a kár a károsult vagy a személyiségi jog megsértésével okozott jogsérelem az érintett szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott."
Kérem javítsanak ki ha a Szolgáltatónak joga van az általa közvetített utazás után akár facebook 2 magánszemély közti belső privát kommunikáció, akár magánjogi sms kommunikáció alapján - kizárólag az egyik fél szempontjait képviselve számomra szabadságomat (hogy használhassam a rendszert - akár utasként akár sofőrként) és anyagi érdekeimet korlátozni (emiatt nem hirdethetem meg a szabad helyeimet az utazásaimra, így útiköltséghozzájárulás kiesésem keletkezik).
Ezen az alapon bármikor, bárkit kitilthat bárkit, ha például kap egy fiktív felszólítást mondjuk sofőr a korábbi utasától, hogy bent felejtette a 400.000 Ft-ot érő telefonját a sofőr autójában, akkor engem ezen egyoldalú közlés alapján kitilthat?! (annak valóságtartalmát Szolgáltató nem tudja ellenőrizni amúgy sem!!!) ....Vagy egy női utas rágalmazás szintű bejelentést tesz, hogy őt zaklatják, ami szintén a rendszeren kívüli kommunikáció része, nem a Szolgáltató hatásköre ebben állást foglalni, még inkább nem jogosult az én hozzájárulásom és meghallgatásom nélkül dönteni egyoldalúan egy megtörtént együtt utazás egyik oldali szubjektív sérelmei (kényelmetlenség) miatt és engem kizárni a rendszerből. Az utas nem jelezte az út során, hogy ő fél vagy bármilyen sérelme keletkezett.
Ha ámokfutó módjára közlekednék és emiatt minden második, harmadik utas negatív értékelést, hivatalos feljelentést alkalmazna - akkor meg tudnám érteni a Szolgáltató döntését, hogy a közbiztonságra veszélyesen közlekedőket igyekszik kiszűrni és kizárni a rendszerből, de egy utas egyedi "sérelemérzete" miatt egy szubjektív - rendszeren kívüli kommunikációt, ki tudja milyen manipulálással megküldött sms-t - nem veheti olyan adatnak, ami alapján jogosult engem kizárni. Ilyen alapon én is "smucig aljas szar"-ként megszólítva a Szolgáltatót kezdeményezem akármelyik - a rendszerben regisztrált - Felhasználót kitiltatni mert mondjuk csúnyán nézett rám, szemét gecinek nevezett mert nem vittem ki a reptérre, koszos ruhában alkoholt fogyasztva és drog által befolyásolt állapotban ült be mellém egy útra!
Szerintem a Szolgáltató (amelyik csak és kizárólag ügynöki szintű útitárs közvetítést végez a honlapja alapján) jogszerűen csak a rendszerének a belső kommunikációját ellenőrizheti és csak az alapján vagy hatósági (rendőrség, bíróság) felszólításra törölhet felhasználót, külső kommunikáció, akár egy facebook belső üzenet, sms alapján vagy egy bejárati ajtóra tett papíros üzenet vmelyik 2 felhasználója között: NEM!
Ilyen alapon a párom regisztrációjával kiszemelek bárkit a rendszerben és egy - állítólagos!!! - sms üzenetváltásra hivatkozva kérem annak a felhasználónak a végleges kizárását a rendszerből!!!......ugye ez abszurd....
Kérem ebben állásfoglalásuk! Kérem szépen eldönteni, hogy külsős - Szolgáltató által nem ellenőrizhető - kommunikációra hivatkozva engem jogszerűen kizárhatnak-e a rendszerből?
(megjegyzem 6 éve vagyok az oszkár telekocsi portál felhasználója, több mint 1950 utast vittem el, van 1123 pozitív értékelésem, 16 semleges és 7 negatív, balesetet nem okoztam és semmilyen olyan jellegű kihágásom nem volt, ami az utasok vagyoni és személyi biztonságát befolyásolta volna, se nézeteltérés miatt tettlegességig fajuló szóváltás)
Ennek a szituációnak az a speciális megítélése, hogy adott esetben Ön a szolgáltató képviseletében járt el, e körben pedig - a Szolgáltató jó hírneve, gazdasági érdeke védelmében - a Szolgáltató korlátozhatja az Ön véleménynyilvánítási szabadságát, az értékrendjével ellentétes magatartást pedig szankcionálhatja.
A szankció persze meg kell feleljen a polgári jog alapvető követelményeinek: a jóhiszeműség és tisztesség követelményének, az elvárható magtartás elvének, a fokozatosság és arányosság, illetve a következetesség követelményének, a tisztességesség követelményének, a Szolgáltató pedig köteles (lett volna) biztosítani, hogy kifejthesse az álláspontját a panasszal kapcsolatban.
Aránytalanság esetén kártérítési pert indíthat az elmaradt haszon iránt, illetve személyiségi jogi pert indíthat a Szolgáltató ellen.
A kártérítési per - 30 millió forint kárigény alatt - a járásbíróságok hatáskörébe tartozik, a keresetet az erre rendszeresített nyomtatványon terjesztheti elő az ügyvéd nélkül eljáró felperes, a 3 millió forintot meg nem haladó kizárólagosan pénzkövetelést pedig közjegyző előtti fizetési meghagyásos eljárás útján - a kérelem bármely közjegyzőhöz két okirati tanú által hitelesítetten aláírva vagy ügyvéd útján, az erre rendszeresített nyomtatványon terjeszthető elő - kell érvényesíteni, mely során ha a kötelezett ellentmondást terjeszt elő, azaz vitatja a követelést, akkor a per megszüntetésének terhével a közjegyző felhívására az abban megjelölt bírósághoz kell a keresetet tartalmazó iratot - az ügyvéd nélkül eljáró félnek az erre rendszersített nyomtatványon - 15 napon belül előterjeszteni, a kiegészítő illeték lerovása mellett.
A peres eljárások illetékvonzata a követelés 6%-a, a fizetési meghagyásos eljárásé 3%, mely összege beszámít a közjegyző eljárásáért fizetett illeték összege.
Az utasokat panaszjog illeti meg, mely maga is egy fajta véleménynyilvánítási jog.
Álláspontom szerint mindezek alapján az a körülmény, hogy az Utas a levelezést továbbította panasza alátámasztására, azt az Ön hozzájárulása nélkül, ámde igazolható jogos érdeke érvényesítése céljából kezelte, illetve a Szolgáltató döntése meghozatala során azt felhasználta, adatvédelmi szempontból nem kifogásolható.
Maga a továbbítás és felhasználás pedig személyiségi jogsértést sem valósít meg önmagában, ide nem értve, ha utóbb bebizonyosodik a bejelentés valótlan tartalma, ez esetben a bejelentővel szemben nyilvánvalóan a személyiségi jogsértés jogkövetkezményei alkalmazhatók, illetve 30 napon belül az elkövetésről való tudomásszerzést követően a bejelentővel szemben az elkövetés helye szerint illetékes járásbíróságon feljelentést tehet, 10.000Ft eljárási illeték egyidejű lerovásával, a feljelentésben az elkövető megbüntetését kérni kell és az ismert személyi adatait közölni kell, le kell írni, pontosan mit sérelmez, mit művelt, amivel álláspontja szerint rágalmazta, illetve becsmérelte Önt.
A bíróság idézni fogja, először békítés céljából ún. személyes meghallgatásra, annak eredményéhez képest pedig a tárgyalásokra, melyeken - akkoris, ha van ügyvédje - személyesen jelen kell legyen, különben a bíróság, ha igazolatlanul elmarad, a bíróság az eljárást megszünteti, a vádat elejtetnek tekinti.
Felhívom továbbá a figyelmét, hogy a feljelentett viszonvádat emelhet, azaz Önt is megvádolhatja rágalmazással, becsületsértéssel, akkoris, ha az elökvetéstől, illetve az arról való 30 napos tudomásszerzési határidő már eltelt, de az elévülés (becsületsértés szabálysértése esetén 6 hónap, ha nem hallgatták még meg eljárás alá vont személyként, egyébként 2 év, bűncselekmények esetén legalább 5 év), ez esetben Önt a bíróság vádlottként, feljelentettként is meghallgatja, a bíróság a felek büntetőjogi felelősségéről pedig egyazon eljárásban dönt, így akár a felek mindegyikét marasztalhatja is.
Ha úgy érzi, hogy személyes adatai kezelése során jogsérelem érte, akkor a személyiségi jogi per indítása mellett egyrészt kérelemmel kérheti, hogy az adatvédelmi hatóság a jogsértés tényét állapítsa meg és jogkövetkezményeket alkalmazzon, mely kérelemhez csatolni kell a bizonyítékokat, az állítottan jogsértő adatkezelőt azonosítható módon meg kell jelölni és nevezni, indokolni kell továbbá, hogy álláspontja szerint miért és milyen cselekvőséggel vagy mulasztással követett el az adatkezelő jogsértést.
Emellett adatvédelmi jogsértésre hivatkozva a hatóságnál bárki bejelentést tehet.
Az adatvédelmi hatóság elérhetőségei:
Nemzeti Adatvédelmi- és Információszabadság Hatóság 1125. Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. ugyfelszolgalat@naih.hu
Felhívom a figyelmét, hogy a személyiségi jogi perek a törvényszékek hatáskörébe tartoznak, azok kizárólag ügyvéd útján indíthatók meg és folytathatók le.
Amennyiben jövedelmi és vagyoni helyzete alapján rászorult, akkor a lakóhelye, tartózkodási helye vagy munkahelye szerint területi illetékes járási (kerületi) kormányhivatalnál pártfogó ügyvédi képviselet, illetve - a kereset elkészítése érdekében - peren kívüli jogi segítségnyújtás állam általi viseléses vagy előlegezéses költségviselési formában való engedélyezését kérheti az erre rendszeresített kérelemnyomtatvány kitöltésével és aláírtan történő benyújtásával.
A jogi szolgáltatásra az rászorult akinek rendszeres havi jövedelme a vele közös háztartásban élőkkel együttvéve egy főre számítva nem haladja meg a kb. 114.000Ft-ot, illetve - többek közt - akinek ügyében a jogi képviselet kötelező.
A jogi szolgáltatás díját az állam viseli, ha:
a fél egy főre eső jövedelme nem haladja meg a 28.500Ft-ot, egyedülálló kérelmező esetén a 42.750Ft-ot
egészségügyi szolgáltatások igénybevételére jogosult az egészségbiztosítási pénztári szerv határozata alapján, mely a Tbj. 15. §-án alapszik (tehát nem munkaviszonyból adódó vagy egészségügyi szolgáltatási járulékfizetése okán, hanem egyéb okból)
menekült
hajléktalan
háztartásában rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben vagy támogatásban részesülő gyermeket nevel
tárgyi költségmentes perben kívánja igénybe venni a jogi szolgáltatást vagy az eljárásban részére teljes személyes költségmentességet vagy a jogi szolgáltatás díjára nézve részleges személyes költségmentességet engedélyeztek
A bíróságtól, illetve a fél a közjegyzőtől - hasonlóképpen az előzőekben írtakhoz - költségkedvezmény engedélyezését kérheti.
A személyiségi jogi perben a kereseti illetéket előzetesen leróni nem kell, a feleket tárgyi illetékfeljegyzési jog illeti meg
Tisztelt Rigoz! Én nem a Szolgáltató nevében jártam el...! Én nem vagyok a Szolgáltató képviselője, alkalmazottja. Én független felhasználóként a saját autómmal biztosítottam egy együtt utazási lehetőséget az utasnak...! Ahhoz hasonlítanám az esetet mint amikor pl. a jofogas.hu apróhirdetési oldalon egy adás-vétel után összeszólalkozik az eladó és a vevő, erre az oldal - sms kommunikációra hivatkozva - kitiltja az eladót, miután a vevő elkezdte szapulni őt az oldalon kívül....?! Az eladó nem az apróhirdetési oldal nevében jár el. Ha a telekocsi oldal biztosítaná a járművemet vagy alkalmazásában állnék, akkor érteném ezt a fajta érvelést! Köszönön, Murmy
„Én nem a Szolgáltató nevében jártam el...! Én nem vagyok a Szolgáltató képviselője, alkalmazottja.”
Akkor miért ne tilthatna ki a saját oldaláról? Neked kötelező rajtuk keresztül utasokat fogni? Nem. Nekik kötelező neked utasokat közvetíteni? Nem.
Egyebekben pedig lásd rigoz válaszát : az oszkár oldal használatának vannak feltételei, amit regisztrációkor elfogadtál (ha esetleg el nem is olvastál), amíg az oldal aszerint jár el, addig nincs mire jogorvoslatot keresned.
Ön és a Szolgáltató közt ún. Franchise-partneri jogviszony állt fenn, azaz Ön jogosult volt a Szolgáltató nevét használni.
Ezzel az Utasok irányában lényegét tekintve a Szolgáltató képviseletében eljárva nyújtott szolgáltatást, ennek során tanúsított magatartásával kapcsolatban jogosult a szolgáltató szanálásra és ellenőrzésre.
A kizárás is ilyen jogkövetkezmény volt.
Ugyanígy működik a taxisoknál is ez egyébként.
A Jófogásos példája annyiban más, hogy ott az eladó nem használja jogilag a Jófogás nevét, hanem csak a hirdetési rendszerét, amelyben a saját nevével, "arcával" hirdet, azonban bizonyos esetekben amúgy onnan is kizárható, azonban a jelentős eltérés még, hogy az adott jogviszonyban Ön és a panaszkodó utas közti jogviszony annyiban nem tekinhető "privát baráti csevejnek", hiszen az elvárható magatartás elvéből adódóan Ön akkor is a Szolgáltató nevében eljárónak tekinthető.
Egyebekben ismétlés nélkül fenntartom, amit írtam és hangsúlyozom, nem a jogvitájukat kívánom eldönteni, ahogy egyikük pártját sem fogom.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.