Kifogást lehet tenni.
Panasz ügyfélfogadási idő után
Köszi! Abban az esetben mi a teendő, ha egy panaszt jóval a 30. nap után sem válaszoltak meg?
Célszerűbb lenne leírni a panaszt és átvetetni. Minden szempontból.
Gyámhivatal osztályvezetője fogadott, ez már pár perccel a gyh ügyfélfogadási ideje után volt (csütörtök röviddel du. 1 óra után). Amikor panaszt kívántam tenni, mondta, hogy azt írja le. Amikor kértem, hogy a panaszomat jegyzőkönyvezze, mondta, hogy azt nem fogja megtenni és megszakította a meghallgatásomat.
Kérdés 1: panaszt valóban csak ügyfélfogadási időben tehetek?
Kérdés 2: mit lehet tenni, ha a panaszt nem hajlandóak írásba foglalni? újabb panasz amiatt, hogy az eredeti panaszt nem voltak hajlnadóak leírni?
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02