Telefon előfizetés ingyen?


bouvi # 2016.08.12. 07:43

A következő problémával kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni.
Másfél évvel ezelőtt kötöttem telefon-internet-kábeltévé csomag szerződést az egyik nagy szolgáltatóval,2 éves hűségidővel. A szolgáltatás az előre leírtaknak megfelel.
Ám ez idő alatt többszöri telefonos, és email kérés ellenére,műszaki problémára hivatkozva ,a mai napig ,egyetlen egy darab csekket nem kaptam.Kérdésem hogy ilyen esetben hogy tudom kicsikarni a szolgáltatótól hogy végre fizethessek, ez esetben érvényes e a szerződés,illetve jogosult e a szolgáltató visszamenőleg majd egyszerre az egész összeg befizetését kérni.
köszönöm

Kovács_Béla_Sándor # 2016.08.12. 08:29

Igen.

bouvi # 2016.08.15. 05:13

Köszönöm a gyors választ ! Esetleg arra van valamilyen tanácsa ,hogy tudnám mielőbb csekk küldésre rávenni a szolgáltatót? Az azért nyilván hatalmas kamu ,hogy műszaki probléma (rossz a számlázó rendszer) :)

Burn Out # 2016.08.15. 05:36

Az esedékesség napjától számított egy év elteltével az ilyen követelés elévül. Szerintem ne csinálj semmit se, persze szép dolog, hogy fizetni szeretnél :)

bouvi # 2016.08.17. 05:11

van ilyen hogy elévülés? ezek szerint, ha a szolgáltató hibájából nem lett teljesítve a havi díj, akkor visszamenőleg maximum 1 éves díj befizetését kérheti?

Kovács_Béla_Sándor # 2016.08.17. 06:58

Mindegy, kinek a hibájából, ha nem szakították meg az elévülést.

bouvi # 2016.08.22. 07:14

köszönöm a választ! Ennek esetleg valahol pontosan utána tudok nézni? hogy valamilyen jogszabályra hivatkozni tudjak,(nyilván a szolgáltató nem fogja magától elengedni a díjat ) . Az megszakításnak számít hogy 3 hete írtam nekik egy hivatalos levelet amiben kérem a csekkek postázását? a válaszuk újra türelmet kérő volt ,műszaki hibára hivatkozva.

Kovács_Béla_Sándor # 2016.08.22. 08:00

Azt lehet, hogy nem kellett volna. Akár elismerésnek is lehet tekinteni.

Burn Out # 2016.08.22. 09:51

elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 143. § (2) bekezdés