Köszönöm. De mi van akkor, ha nem akarom a procedúrát? Nem érdekel a levont pénz. A továbbiakban ne tudjanak. Csak kiregisztrálok, a webkártyát meg lenullázom (megszüntetem). Úgy hiába akarnak vonogatni. Csak azt az adatot tudják. Vagy kutakodhatnak tovább?
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Egy másik topicban feltettem a kérdést, de utána rájöttem hogy lehet hogy nem oda kellett volna... Előfizettem egy ismerkedős oldalon egy kétnapos premium szolgáltatásra. Webkártyával fizettem. Kb. 1200,- Ft volt . De ez a szolgáltatás a két nap letelte után automatikusan meghosszabbodik 6 hónapra. Ha ezt nem akarod, jelezni kell. Jeleztem is nekik a support oldalon is, két nyelven és e-mailben is. (Megvan a visszaigazoló válaszuk e-mailben). De mi van, ha nem veszik figyelembe, és állandóan automatikusan vonogatni akarják a díjat? Mit tudok tenni? Mi a megoldás hogy a továbbiakban ne akarják levonogatni automatikusan a díjakat? Megszüntetem, lenullázom a webkártyám? (Alig van rajta amúgy pénz, csak netes vásárlára használom) Vagy mi a megoldás ilyen esetben? Köszönöm a válaszotokat!
Szomorú örökös Igen, ebben van valami!a szamlakivonaton ott van. Hisz akkor a régi cég tudta, hogy az újnak jár az. Tovább kuldhette volna. Mindig bele írom a megjegyzésbe is a szolgaltatasi cimet mindent. Véletlen se legyen kavarodas. Szóval beazonositható... Meg fogom ezt probalni. Hogy a két cég jatsza le. Mert ezt ők kavarták meg.
Azt írtad, hogy átutalással fizetsz minden hónapban. Szerintem a másik cégnek bőségesen elég lenne a két átutalást bemutatni, hogy nincs elmaradásod, nem? Követeljék ők a jogelőd cégtől, hogy hol a zsé. Ha meg lekapcsolják, azzal maguknak ártanak szerintem, mert ahogy átvették a szerződéseket, úgy a teljes, régi szerződés állomány befizetéseit is át kellett volna venniük és nem emailben értesíteni téged a változásról, hanem szigorúan papír alapon, mivel az email még nem igazán tartozik a hivatalos kategóriába. Én ezt laikusként így gondolom, de egy ügyvéd lehet ugyanerről tájékoztatna.
En kérdeztem az új szolgaltatót a szerződésről, hogy nem az ő nevük van rajta. Aztán mondtak, hogy nem kell újat alá irni. Mert ügyvéd àltal lett a szerződések átvétele. A lakcímem változatlan. Jól van megadva. Az email cím régi volt, es az új email címet szinten tudta a regi szolgáltatóm.Még sem azt adta meg. Viszont se emailben nem jött arról, se levélben semmi, hogy új céghez kerülünk.Mert beléptem a regi emailbe már csak azért is, hogy en vagyok e a hülye es vegig néztem nyárig vissza menőleg. Semmi tájékoztató egyiktől se. Ezt az egészet úgy tudtam, meg mert az új cég azt a két havi díjat akarja amit a réginek küldtem. Mert különben lekapcsolják a szolgaltatast. Ezzel hivtak persze. Akkor diktáltak le az új szerződés azonosítóm. Hogy akkor tudjam. Most meg akkor ezek akarják tőlem. A másik cég meg nem valaszolt. Azt is kérdeztem toluk hanyadikaval vették át a szerződest stb. Annyit mondtak a szeptemberi havi díj a reginek jart. Októbertől nekik. Csak senki nem írt erről semmit.
HA jogutód akkor kellett ÚJ szerződést is kötni veled... Aztán pedig SZÁMLÁT küldeni az ÚJ cégnévvel.
Amíg nem köt új szerződést mégis mire fizetnél?
Amíg nem kaptál tőle számlát az új cégnévvel mégis mit keres rajtad?
A réginek nyilván a megkapott számla alapján fizettél. Ugye?!
Az újtól meg nem jött se szerződés se számla.
Akkor az új majd leboxolja a régivel a pénzét. Mindaddig, amíg veled nem köt szerződést!!! ÉS nem küldi ő a számlát.
Legalábbis mindaddig, amíg Be nem bizonyítja térti vevénnyel, hogy ő próbálkozott. (ugye jó levél címed van a régi szolgáltatónál megadva?!)
Ha email-re hivatkozik, akkor meg kell nézni a régi szerződésben, hogy az email cím elfogadott értesítési mód-e? (ugye jó email van a régi szolgáltatónál megadva?! és nézed is)
--
Mert ugye az értesítési címeid megváltozásának bejelentése a TE dolgod a szolgáltató felé! Hisz a szolgáltató nem gondolat olvasó...
Én a helyedben jelezném a hírközlési felügyeletnek (Nemezeti Média és Hírközlési Hatóság) az ügyet, mert ez a leírtak alapján biztosan jogszabálysértő. Amíg biztosítják az internet szolgáltatást addig szerintem fizesd a régi cégnek a díjat.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hogy mit kellene tennem az alábbi helyzetben.
Évekóta szerződésben àlltam a szolgaltatómmal. Aki mikrohullámú internetet biztosított. Minden hónapban àtutalassal fizetem a havidíjat. Amikor is 5nappal ezelőtt hív egy ismeretlen cég, hogy 2havi elmaradásom van internet terén. Kérdeztem kik ők ugyanis is tudtommal en egymasik céggel vagyok szerződésben. Nekik utaltam a havidíjat. Hát de az új cég megvasarolta a szolgaltatast, a szerződésekkel mindennel. A havi díj sem valtozik. Csak már nekik kell fizetni. Es akkor igenyeljem vissza a regi cegtől a túl fizetest. A cegvezető úr megigerte, hogy aku kéri annak vissza fizeti. Itt kezdett eloukkani az agyam. Feltettem a kérdést aki kéri? Aki nem tudja annak nem jár vissza. Nem küldi vissza? Aztàn Feltettem a kerdeseim, hogy miért nem értesítettek? Barmi, levél stb? Most feltudtak hívni. Közöltek, hogy ők küldtek emailt, meg levelet. Az emailt egy régi cimre ment. Mert hírtelen màr nem volt meg nekik az új amit vagy két éve hasznalok. Kérdeztem mikor kuldtek akkor a levelet mondja meg a napot gondolom iktattak es rakerdezek a postán. Persze ezt ő nem tudja. Tōmeges level feladas volt. Na oke. A régi cég telefon száma nem él. Csak emailben lehet kérni. Írtam. A válasz az volt kivizsgáljak az ügyet. 30nap a valaszadasig. Ismét felhúztam magam mert egy szamla ellenőrzés 5perc napra pontosan megadtam az utalast. Azóta valaszra se meltattak. És nem szeretnék ket hónapra 20ezret fizetni a netre. Mert az új cég követeli a ket havit. Ez a régi benyelte a 2havit. Nagy nehezen be léptem az emailre es vegig néztem mit kuldtek. 7.honapban jott az utolsó email a regi cégtől, hogy a havi díjat arra a szamlara küldjem. Amire küldtem. Semmi nem jött tőle. Az új cég pedig októberben állított ki számlát. Es ennyi. Nem kellet volna tajekoztatni, hogy ez és ez van a továbbiakban az uj cegnek kell fizetni? Semelyik nem küldött erről semmit. Még ha októberben meg is talalom az uj ceg altali számlát. Hát egy ilyet barki ki tud állítani. Miből kell tudnom mi van? Leginkább az érdekelne, hogy szerezhetem vissza a ket havi díjat? Plusz szerintem nem csak en jártam így. Es ahogy látom nem igazán serenykedik a vissza fizetessel. Amikor tudta, hogy az az októberi havi díj nem illeti meg. Meg sem utalta vissza. Így azért sok elofizetőt karosít meg! Fel tudom jelenteni? Ha igen milyen jogcímen! Varjak 30napot vagy minél előbb?
valentinus: Ha jol ertem, te negy honapig elo voltal fizetve a netre, amit nem fizettel. Attol, hogy te nem hasznaltad, meg ki kell fizetned. Vagy felreertettelek?
Tisztelt tanácsadó! 2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.
Tisztelt tanácsadó! 2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.
Tisztelt tanácsadó! 2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.
2014.jan.20-án rosszullét miatt rohammentővel vittek kórházba. A rosszullétem alatt többek között lehánytam a számítógépem is. Másnap annyira mérges lettem a kórházban, mert nem kaptam kanalat az ebédhez, hogy hazalógtam. Már útközben sem voltam jól, otthon a lakásban kiderült, hogy az előző napi látótér kiesésem nem múlt el. Így aztán fogtam a kést,kanalat, még a biztonság kedvéért a lehányt számítógépemet is megnéztem, Nem ment a TELEKOM internet,próbáltam hibát jelenteni, de még a MODEM jelek feliratát sem láttam. Így azonnal visszakotródtam a kórházba. Ezek után kértem szemészeti szakvizsgálatot is, és csendes jól nevelt álombeteggé váltam. Este felé jelezett a rezgőmódban lévő telefonom.A TELEKOM hívott, hogy a hiba a lakásban van szerintük, én mondtam, hogy az lehet, de én meg a kórházban vagyok. Ezek után küldték a szokásos SMS-t, hogy megbeszéltük a hiba javításának a felfüggesztését.Egy hét múlva pénteken délelőtt kijöttem a kórházból, persze internet továbbra sem volt. A fejem fájt a betegség miatt, továbbra sem láttam,mint kiderült szürkehályog miatt. Megkértem a DIGI tévés ismerősömet, hogy jöjjön el, ő szidott, hogy olyan nincs, hogy egyszerre ennyire meghülyültem. DE éppen ez volt. És ekkor indult a TELEKOM internet kálvária. Összefoglalva nem engedték lemondani sem személyesen, sem E-mail-ben az internetet, én továbbra sem láttam a nyomtatott leveleket. Ennek a lezárásához kérek kérnék szakértő segítséget.
Március hónapban az Invitellel kötöttem internet előfizetést telefonos megkeresés alkalmával, 10 megát ígérve. Az előző csomag 4 megát ígért, kb. az az 1-2 mega meg is volt, kevés alkalmat kivéve. A jelen szerződés két éves, és járna hozzá elvileg wifi is. Ebből még nem láttam semmit, de legrosszabb, hogy u.annyit vagy még inkább többet fizetek mint a jelen szerződés előtt, viszont gyakorlatilag internetkapcsolatom nincs. Estéről estére nincs. Számtalan hibabejelentést ejtettem már meg, szerelő is volt kint, semmi hibát nem talált, azon kívül, hogy nincs vagy akadozik az internet kapcsolat. Rendszerint 0,20-0,40 mega a bejövő adatmennyiség. Ezzel meg se moccan semmi. Mivel bírhatom rá a szolgáltatót szolgáltatásra? Hogyan szüntethetem meg ezt a szerződést szankciók nélkül? Tkp. a semmiért fizetek. A vezetékes telefont csak a hiba bejelentésére használom szinte. Köszönöm
Tisztelt Fórumozók! Internet és kábel-tv szolgáltató számlázással kapcsolatban kérdésem van. A szolgáltató a számlát előre állítja ki. Vagyis gyakorlatilag fizetek szolgáltatásért, ami még meg sem történt. (július 02 számla kiállítás augusztusi szolgáltatásért, amit július 5-én kapok meg aug 01 fiz határidővel) Lényegében a szolgáltató most 3 havi tartozásról ír (a júniusi számlát fizetéskor július elején fizettem, a júliusit még nem az augusztusit pláne nem).
Jogos ez a számlázási 'rend'? Ezzel a hozzáállással még a közüzemi (áram, víz, stb) szolgáltatónál sem találkoztam (még).
*Így akár a fennmaradó 24 hó hűségidő teljes díját fizethetem egyben akár ma is.
Sziasztok! Interneszolgaltatomnal december 1-vel mondtam fel a szerzödest. Többször megkerestem öket, hogy mikor viszik el a telepitett hardware-eket. Mire minden alkalommal azt a valaszt kaptam az ÜSZ-tol, hogy ök nem tudjak megmondani. Tovabbra is kaptam a szmalakat, amit szinten serelmeztem es bejelentettem az ÜSZ-nak. Ök termeszetesen ismetelten melyen hallgattak. Ezt követöen a mult heten fogalmaztam egy szivhezszolo levelet a szolgaltatonak, hogy szerelje le azonnali hatallyal a cuccait, tovabba serelmezem, hogy semmilyen visszajelzest nem kaptam a szerzödes felmondasara. Erre ma kapok egy levelet, hogy akar jogi uton is be akarjak rajtam hajtani a dijakat, amiket eddig nem fizettem be, december ota. Merthogy en 2 eves szerzödest kötöttem. Megjegyzem hatarozatlan idöre kötöttem a szerzödest. Megneztem a szerzödest, es nagyon elcsodalkoztam. A szerzödesben fellelhetöek a valaszthato csomagok azok arai, ill mindegyik sor mellett talalhato egy "akcio" szocska. Alabb talalhato ket rublika melyben meg lehet adni a szerzödes idötartamat honapokban kifejezve, vagy a masik rublikaban tol-ig intervallumban. Ez nalam nincs kitöltve. Mint ahogy en nyugodt szivvel alairtam a papirt, mert nem volt semmilyen idökorlat. Most arra hivatkozik a szolgaltato, hogy marpedig en 2 eves szerzödest kötöttem, mert a papir aljan apro betüvel az olvashato, hogy az akcios csomagok csak hüsegvallalassal ervenyesek. Nabumm. Ilyenkor mi van? A szerzödes egyebkent nagyon nevetseges, egy fenymasolt papirocska, raadasul nem is az irta ala, aki ott volt a bekötesnel. A szerzödesben hangsulyozom, hogy nem szerepel tol-ig ill X honap hüsegvallalas. Mit tehetek? Megjegyzem azert mondtam fel a szolgaltatast mert elegedetlen voltam vele. Nem teljesitettek a rendelkezesre allast sem, ill idöközben modositottak a szolgaltats technikai parameterein is, amit velem nem közöltek. A valaszokat elöre is köszi.
Körülnéztem. Tudod, az agglomerációban kicsit nehezebb ügy volt szolgáltatót találni, így is örültem, hogy ez az egy volt. Azóta persze jöttek még, de ez most van... Jelenleg sincs még netem, most átpasszoltak a Matávhoz, miszerint ők fogják a műszaki részét (szerelés, stb) elvégezni. Felhívva őket igen goromba módon vontak kérdőre, hogy "mi közük nekik az Invitelhez"? Nem értem én ezt az egészet, továbbra is várok egyre fogyó türelemmel...
Biztos vagy benne, hogy körülnéztél alaposan? Ha volt inviteles ADSL, akkor volt a többi szolgáltató is. Csak vannak olyan szolgáltatók, akik kevesebbet reklámoznak, nem tartanak fönn költséges irodákat, és viszonteladókon keresztül is árulnak.
Akkor te jót választottál, én sajna megszívtam velük, de az előző lakóhelyemen csak ők voltak, senki más nem foglalkozott nettel. Egyébként az Invitelről van szó - a tisztán látás kedvéért...
Egyébkémnt kíváncsi vagyok ki ez a villámgéza internetszolgáltató.
Nekem az interware, úgy helyezte át a szolgáltatást, hogy egy hét átfedés volt a két szolgáltatás között, hogy biztosan legyen netem. és csak egyet fizettem természetesen.
De a szolgáltatásuk szünetel, mert a szolgáltatást a szerződés szerinti helyen és nem máshol kell nyújtani, ez a hely pedig az áthelyezési kérelem beérkeztét követő 30. naptól az új lakás.
Az talán lehet még bökkenő, hogy a szolgáltatásuk nem szünetel, hiszen az előző lakóhelyemen még le sem szerelték, bár ettől függetlenül nem tudom használni! Ezzel együtt is felmondhatom?
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Customize your consent preferences for Cookie Categories and advertising tracking preferences for Purposes & Features and Vendors below. You can give granular consent for each and . Most vendors require explicit consent for personal data processing, while some rely on legitimate interest. However, you have the right to object to their use of legitimate interest.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.