internet, szerződés


the big cat # 2004.01.09. 11:07

A 30 nap gondolom az értesítés kézhezvételétől számít. Ha nem tértivevénnyel adtad fel a levelet, akkor kénytelen vagy elfogadni a szolgáltató beérkeztetőbélyegzőját, ami valszeg 19-e.

Zen # 2004.01.09. 12:00

Nem tértivevényes volt, faxon küldtem el, mivel ezt javasolták a leggyorsabbnak. Ezek szerint ez nem így van! Köszönöm a választ, várok tovább türelmesen!

Zen # 2004.01.09. 12:02

Még egy hozzáfűzés: tudtommal a fax jogilag elfogadott kézbesítési forma, a visszajelzés pontos dátummal, időponttal megvan.

Leiterjakab # 2004.01.09. 12:28

Az áthelyezési kérelemben az állt, hogy az aláírt kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül kötelesek átszerelni az eszközöket.

A szerződésben vagy az ÁSZF-ben van erről rendelkezés vagy Te határoztad meg a 30 napot?


Leiterjakab

Zen # 2004.01.09. 12:34

Idézek az áthelyezési kérelemből, amit kitöltve, aláírva kellett visszajuttatni hozzájuk:

"Jelen áthelyezési kérelem megkötésének ideje az a nap, amelyen az Előfizető által aláírt kérelem a Szolgáltatóhoz beérkezik. Az áthelyezés időtartama maximum 30 nap."

Ergó ők határozták meg...

the big cat # 2004.01.09. 15:34

Hát ha megvan a faxról a visszaigazolásod, akkor fenyegesd meg őket vele. Kíváncsi vagyok mi lesz a válaszuk. legjobb lenne valami oylan választ kicsikarni, hogy igen 2-án megkaptuk, csak nem az részleg. ezel már bebuknák.

Zen # 2004.01.10. 07:14

Igen, megvan a visszaigazolás minden eddigi levélről és faxról. Minden bizonnyal igazad van, mivel legutóbbi telefonálásomkor közölték velem azt, hogy a kérelem 19-én lett átadva az alvállalkozóknak (gondolom, ők végzik a szerelést), ezért számítják onnantól a 30 napot. Emiatt vagyok mérges, hiszen engem ez nem érdekel, és szerintem nem is az én dolgom ezzel foglalkozni... Az meg végképp idegesít, hogy minden érdeklődésemkor azzal nyugtatnak, hogy "esetleg a jövő héten". Ezt tegnapelőtt már a harmadik alkalommal játszották el.
Tegnap írásban (postai úton és faxon) panaszt nyújtottam be feléjük, keddig várok, lesz-e rá reakció. A hozzáállásukat tekintve nem vagyok nagy reménnyel ez ügyben sem.

Így utólag is mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv: Zen.

the big cat # 2004.01.10. 08:29

Hát ez az átadás dolog jó hír, véleményem szerint, ha 2-a óta a szolgáltatás szüntelésének ideje már több, mint amennyi az éves vállat rendelkezésre állás alapján lehetne, akkor rendkívüli felmondással felmondhatod a szerződést. A belső ügymenetük lassúságára nem hivatkozhatnak.

Zen # 2004.01.10. 11:30

Az talán lehet még bökkenő, hogy a szolgáltatásuk nem szünetel, hiszen az előző lakóhelyemen még le sem szerelték, bár ettől függetlenül nem tudom használni! Ezzel együtt is felmondhatom?

the big cat # 2004.01.10. 15:21

De a szolgáltatásuk szünetel, mert a szolgáltatást a szerződés szerinti helyen és nem máshol kell nyújtani, ez a hely pedig az áthelyezési kérelem beérkeztét követő 30. naptól az új lakás.

the big cat # 2004.01.10. 15:25

Egyébkémnt kíváncsi vagyok ki ez a villámgéza internetszolgáltató.

Nekem az interware, úgy helyezte át a szolgáltatást, hogy egy hét átfedés volt a két szolgáltatás között, hogy biztosan legyen netem. és csak egyet fizettem természetesen.

Zen # 2004.01.12. 07:39

Akkor te jót választottál, én sajna megszívtam velük, de az előző lakóhelyemen csak ők voltak, senki más nem foglalkozott nettel. Egyébként az Invitelről van szó - a tisztán látás kedvéért...

the big cat # 2004.01.18. 06:35

Biztos vagy benne, hogy körülnéztél alaposan? Ha volt inviteles ADSL, akkor volt a többi szolgáltató is. Csak vannak olyan szolgáltatók, akik kevesebbet reklámoznak, nem tartanak fönn költséges irodákat, és viszonteladókon keresztül is árulnak.

Zen # 2004.01.20. 15:28

Körülnéztem. Tudod, az agglomerációban kicsit nehezebb ügy volt szolgáltatót találni, így is örültem, hogy ez az egy volt. Azóta persze jöttek még, de ez most van...
Jelenleg sincs még netem, most átpasszoltak a Matávhoz, miszerint ők fogják a műszaki részét (szerelés, stb) elvégezni. Felhívva őket igen goromba módon vontak kérdőre, hogy "mi közük nekik az Invitelhez"? Nem értem én ezt az egészet, továbbra is várok egyre fogyó türelemmel...

kavarc # 2004.02.16. 16:33

Sziasztok!
Interneszolgaltatomnal december 1-vel mondtam fel a szerzödest. Többször megkerestem öket, hogy mikor viszik el a telepitett hardware-eket. Mire minden alkalommal azt a valaszt kaptam az ÜSZ-tol, hogy ök nem tudjak megmondani. Tovabbra is kaptam a szmalakat, amit szinten serelmeztem es bejelentettem az ÜSZ-nak. Ök termeszetesen ismetelten melyen hallgattak. Ezt követöen a mult heten fogalmaztam egy szivhezszolo levelet a szolgaltatonak, hogy szerelje le azonnali hatallyal a cuccait, tovabba serelmezem, hogy semmilyen visszajelzest nem kaptam a szerzödes felmondasara. Erre ma kapok egy levelet, hogy akar jogi uton is be akarjak rajtam hajtani a dijakat, amiket eddig nem fizettem be, december ota. Merthogy en 2 eves szerzödest kötöttem. Megjegyzem hatarozatlan idöre kötöttem a szerzödest. Megneztem a szerzödest, es nagyon elcsodalkoztam. A szerzödesben fellelhetöek a valaszthato csomagok azok arai, ill mindegyik sor mellett talalhato egy "akcio" szocska. Alabb talalhato ket rublika melyben meg lehet adni a szerzödes idötartamat honapokban kifejezve, vagy a masik rublikaban tol-ig intervallumban. Ez nalam nincs kitöltve. Mint ahogy en nyugodt szivvel alairtam a papirt, mert nem volt semmilyen idökorlat. Most arra hivatkozik a szolgaltato, hogy marpedig en 2 eves szerzödest kötöttem, mert a papir aljan apro betüvel az olvashato, hogy az akcios csomagok csak hüsegvallalassal ervenyesek. Nabumm. Ilyenkor mi van? A szerzödes egyebkent nagyon nevetseges, egy fenymasolt papirocska, raadasul nem is az irta ala, aki ott volt a bekötesnel. A szerzödesben hangsulyozom, hogy nem szerepel tol-ig ill X honap hüsegvallalas. Mit tehetek?
Megjegyzem azert mondtam fel a szolgaltatast mert elegedetlen voltam vele. Nem teljesitettek a rendelkezesre allast sem, ill idöközben modositottak a szolgaltats technikai parameterein is, amit velem nem közöltek.
A valaszokat elöre is köszi.

ever25 # 2012.07.12. 12:16

Tisztelt Fórumozók!
Internet és kábel-tv szolgáltató számlázással kapcsolatban kérdésem van.
A szolgáltató a számlát előre állítja ki. Vagyis gyakorlatilag fizetek szolgáltatásért, ami még meg sem történt. (július 02 számla kiállítás augusztusi szolgáltatásért, amit július 5-én kapok meg aug 01 fiz határidővel)
Lényegében a szolgáltató most 3 havi tartozásról ír (a júniusi számlát fizetéskor július elején fizettem, a júliusit még nem az augusztusit pláne nem).

Jogos ez a számlázási 'rend'?
Ezzel a hozzáállással még a közüzemi (áram, víz, stb) szolgáltatónál sem találkoztam (még).

*Így akár a fennmaradó 24 hó hűségidő teljes díját fizethetem egyben akár ma is.

Köszönöm.
Ever25

Mirabile # 2014.09.07. 16:37

Sziasztok!

Március hónapban az Invitellel kötöttem internet előfizetést telefonos megkeresés alkalmával, 10 megát ígérve. Az előző csomag 4 megát ígért, kb. az az 1-2 mega meg is volt, kevés alkalmat kivéve. A jelen szerződés két éves, és járna hozzá elvileg wifi is. Ebből még nem láttam semmit, de legrosszabb, hogy u.annyit vagy még inkább többet fizetek mint a jelen szerződés előtt, viszont gyakorlatilag internetkapcsolatom nincs. Estéről estére nincs. Számtalan hibabejelentést ejtettem már meg, szerelő is volt kint, semmi hibát nem talált, azon kívül, hogy nincs vagy akadozik az internet kapcsolat. Rendszerint 0,20-0,40 mega a bejövő adatmennyiség. Ezzel meg se moccan semmi. Mivel bírhatom rá a szolgáltatót szolgáltatásra? Hogyan szüntethetem meg ezt a szerződést szankciók nélkül? Tkp. a semmiért fizetek. A vezetékes telefont csak a hiba bejelentésére használom szinte.
Köszönöm

kissibol@gmail.com # 2014.09.19. 15:37

2014.jan.20-án rosszullét miatt rohammentővel vittek kórházba. A rosszullétem alatt többek között lehánytam a számítógépem is. Másnap annyira mérges lettem a kórházban, mert nem kaptam kanalat az ebédhez, hogy hazalógtam. Már útközben sem voltam jól, otthon a lakásban kiderült, hogy az előző napi látótér kiesésem nem múlt el. Így aztán fogtam a kést,kanalat, még a biztonság kedvéért a lehányt számítógépemet is megnéztem, Nem ment a TELEKOM internet,próbáltam hibát jelenteni, de még a MODEM jelek feliratát sem láttam. Így azonnal visszakotródtam a kórházba. Ezek után kértem szemészeti szakvizsgálatot is, és csendes jól nevelt álombeteggé váltam. Este felé jelezett a rezgőmódban lévő telefonom.A TELEKOM hívott, hogy a hiba a lakásban van szerintük, én mondtam, hogy az lehet, de én meg a kórházban vagyok. Ezek után küldték a szokásos SMS-t, hogy megbeszéltük a hiba javításának a felfüggesztését.Egy hét múlva pénteken délelőtt kijöttem a kórházból, persze internet továbbra sem volt. A fejem fájt a betegség miatt, továbbra sem láttam,mint kiderült szürkehályog miatt. Megkértem a DIGI tévés ismerősömet, hogy jöjjön el, ő szidott, hogy olyan nincs, hogy egyszerre ennyire meghülyültem. DE éppen ez volt. És ekkor indult a TELEKOM internet kálvária. Összefoglalva nem engedték lemondani sem személyesen, sem E-mail-ben az internetet, én továbbra sem láttam a nyomtatott leveleket. Ennek a lezárásához kérek kérnék szakértő segítséget.

valentinus # 2015.05.27. 13:57

Tisztelt tanácsadó!
2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha
kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.

valentinus # 2015.05.27. 13:57

Tisztelt tanácsadó!
2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha
kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.

valentinus # 2015.05.27. 13:57

Tisztelt tanácsadó!
2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha
kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.

szedlar # 2015.06.28. 10:40

valentinus: Ha jol ertem, te negy honapig elo voltal fizetve a netre, amit nem fizettel. Attol, hogy te nem hasznaltad, meg ki kell fizetned. Vagy felreertettelek?

Szisz636 # 2017.12.07. 08:35

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, hogy mit kellene tennem az alábbi helyzetben.

Évekóta szerződésben àlltam a szolgaltatómmal. Aki mikrohullámú internetet biztosított. Minden hónapban àtutalassal fizetem a havidíjat. Amikor is 5nappal ezelőtt hív egy ismeretlen cég, hogy 2havi elmaradásom van internet terén. Kérdeztem kik ők ugyanis is tudtommal en egymasik céggel vagyok szerződésben. Nekik utaltam a havidíjat. Hát de az új cég megvasarolta a szolgaltatast, a szerződésekkel mindennel. A havi díj sem valtozik. Csak már nekik kell fizetni.
Es akkor igenyeljem vissza a regi cegtől a túl fizetest. A cegvezető úr megigerte, hogy aku kéri annak vissza fizeti. Itt kezdett eloukkani az agyam. Feltettem a kérdést aki kéri? Aki nem tudja annak nem jár vissza. Nem küldi vissza?
Aztàn Feltettem a kerdeseim, hogy miért nem értesítettek? Barmi, levél stb?
Most feltudtak hívni.
Közöltek, hogy ők küldtek emailt, meg levelet.
Az emailt egy régi cimre ment. Mert hírtelen màr nem volt meg nekik az új amit vagy két éve hasznalok. Kérdeztem mikor kuldtek akkor a levelet mondja meg a napot gondolom iktattak es rakerdezek a postán. Persze ezt ő nem tudja. Tōmeges level feladas volt.
Na oke. A régi cég telefon száma nem él. Csak emailben lehet kérni.
Írtam. A válasz az volt kivizsgáljak az ügyet. 30nap a valaszadasig. Ismét felhúztam magam mert egy szamla ellenőrzés 5perc napra pontosan megadtam az utalast.
Azóta valaszra se meltattak.
És nem szeretnék ket hónapra 20ezret fizetni a netre. Mert az új cég követeli a ket havit. Ez a régi benyelte a 2havit.
Nagy nehezen be léptem az emailre es vegig néztem mit kuldtek. 7.honapban jott az utolsó email a regi cégtől, hogy a havi díjat arra a szamlara küldjem. Amire küldtem. Semmi nem jött tőle. Az új cég pedig októberben állított ki számlát. Es ennyi.
Nem kellet volna tajekoztatni, hogy ez és ez van a továbbiakban az uj cegnek kell fizetni? Semelyik nem küldött erről semmit.
Még ha októberben meg is talalom az uj ceg altali számlát. Hát egy ilyet barki ki tud állítani. Miből kell tudnom mi van?
Leginkább az érdekelne, hogy szerezhetem vissza a ket havi díjat? Plusz szerintem nem csak en jártam így. Es ahogy látom nem igazán serenykedik a vissza fizetessel. Amikor tudta, hogy az az októberi havi díj nem illeti meg. Meg sem utalta vissza.
Így azért sok elofizetőt karosít meg!
Fel tudom jelenteni? Ha igen milyen jogcímen!
Varjak 30napot vagy minél előbb?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Rexor # 2017.12.07. 08:40

Én a helyedben jelezném a hírközlési felügyeletnek (Nemezeti Média és Hírközlési Hatóság) az ügyet, mert ez a leírtak alapján biztosan jogszabálysértő. Amíg biztosítják az internet szolgáltatást addig szerintem fizesd a régi cégnek a díjat.

nonolet # 2017.12.07. 09:25

HA jogutód akkor kellett ÚJ szerződést is kötni veled...
Aztán pedig SZÁMLÁT küldeni az ÚJ cégnévvel.

Amíg nem köt új szerződést mégis mire fizetnél?

Amíg nem kaptál tőle számlát az új cégnévvel mégis mit keres rajtad?

A réginek nyilván a megkapott számla alapján fizettél.
Ugye?!

Az újtól meg nem jött se szerződés se számla.

Akkor az új majd leboxolja a régivel a pénzét.
Mindaddig, amíg veled nem köt szerződést!!!
ÉS
nem küldi ő a számlát.

Legalábbis mindaddig, amíg
Be nem bizonyítja térti vevénnyel, hogy ő próbálkozott.
(ugye jó levél címed van a régi szolgáltatónál megadva?!)

Ha email-re hivatkozik, akkor meg kell nézni a régi szerződésben, hogy az email cím elfogadott értesítési mód-e?
(ugye jó email van a régi szolgáltatónál megadva?! és nézed is)

- -

Mert ugye az értesítési címeid megváltozásának bejelentése a TE dolgod a szolgáltató felé!
Hisz a szolgáltató nem gondolat olvasó...