webshop - félrevezető ár


hannay # 2006.09.04. 10:31

Sziasztok!
Nekem is hasonló problémám lenne. Megrendeltem egy terméket egy webáruháztól, visszaigazolták (elmentettem), majd másnap kaptam egy telefont, hogy téves ár szerepelt a terméken, elírták. Csak az új áron tudják leszállítani. Én ragaszkodtam a régi árhoz, ők viszont törölték a megrendelésemet. Próbáltam belépni az azonosítómmal, megtekinteni a megrendelésemet, de már nem létezik. Kérdezem, van-e reális esélyem, hogy az eredeti áron megkaphassam a terméket, mi a teendőm, kihez fordulhatok segítségért?

Előre is köszönöm válaszotokat!

Hannay

U.i. Kedves Cakker! Történt érdemi változás ügyedben?

cakker # 2006.07.20. 08:06

Kedves Vadalma,

köszönöm az információkat.
Remélem a terméket hamarosan leszállítják.

cakker

Vadalma # 2006.07.20. 07:47

Kedves Cakker,

hasonló topik fut felhívás ajánlattételre címszó alatt a polgári jog fejezetben, hátha segít valamit, amiket ott írkáltunk.

ugyanakkor a csomagküldős/ online szolgáltatóknál mindig nézni kell az általános szerződési feltételeiket is: lehet, hogy ott beírja, hogy ameddig a készlet tart, addig szállít, stb.

abban a helyzetben azonban, amit Te vázoltál, hogy még vissza is igazolták a megrendelést, nehéz kibújni a felelősség alól.

szóval: irány a panaszkönyv, és a fogyasztóvédelem.

Vadalma

cakker # 2006.07.19. 16:01

Sziasztok!

Valaki tudna-e segíteni, hogy milyen jogaszabályok vonatkoznak az árak feltüntetésével kapcsolatban. Rendeltem egy terméket egy webáruházból, melyről visszaigazolást is kaptam. Ezután eltelt pár óra és kaptam egy e-mail az áruháztól, hogy az az ár, amin megrendeltem, nem érvényes, így törölték megrendelésemet.

Mi a teendő ilyenkor?

Köszönettl.