Magyar Posta


nonolet # 2018.02.12. 23:03

Mondjuk én simán mondtam volna pl. hogy:

Megjött csak elvesztettem, kérek egy másikat".

De én életképes vagyok...

Pisti91 # 2018.02.13. 08:54

Kössz a semmit nagyon kedves!!

nonolet # 2018.02.13. 12:32

Szívesen!

Tanulj belőle... ÉLETKÉPESSÉGET!!! rafinériát.

Pisti91 # 2018.02.13. 12:35

Majd én tudom mit tanuljak! Ne te mond már meg nekem! Te oszt biztos nagyon bölcs vagy nem kioktatást kérten hanem segítséget tanácsot ki vagy te hogy ilyeneket irj! Te biztos nagyon életképes vagy a monitor mögül! Vagy lehet egy szaros posta dolgozó vagy oszt vered itt magad te szar!

facsiga77 # 2018.02.13. 12:47

Ezért nem mész semmire, mert még te osztod az észt amikor kevés van mint kiderült.

Dühöspasi # 2018.11.12. 14:21

Kedves Fórumozók!

Az alábbi történetet osztanátom meg veletek a "kézbesítés" minőségével és a Magyar Postával kapcsolatban:Mostanra már sokadszorra fordul elő hogy külföldi rendelésem egy értesítő alakját "öltve" jelenik meg szemeim előtt először.Többen lakunk egy lakásban általában mindig van itthon valaki így kizárt hogy rendszeresen ne hallanánk meg a postás jelzését.(Egy küldeményem a postaládában "landolt").Ezt a postásnak már többször szóvá is tettem de ő elutasította mondván nekem ez így jobb! illetve volt már rendőrségi ügye hasonló esetben ezért inkább ki sem hozza magával!!!(Hogy / ki ellenőrzi a postások által kivitt küldeményeket illetve a küldemény addig hol van egyáltalán?).Legutóbb épp a postán futottam vele össze amint éppen átvettem a küldeményem-amit neki kellett volna kézbesítenie de még úgy sem volt hajlandó erre / nem is hozta magával ki a küldeményt hogy nyugdíjat vitt szüleimnek-ahol ismét szóvá téve neki a dolgot még neki állt feljebb.Időközben két további küldeményem "érkezett" amiről még értesítést sem kaptam.Írásban is bejelentettem panaszomat a rendszeresen előforduló elégtelen szolgáltatásnyújtással kapcsolatban a megfelelő felületen de számomra ismét érhetetlen és elfogadhatatlan / felháborító magatartással találkoztam.Én úgy vélem hasonló esetben a sűrű bocsánatkérések alap kell hogy legyen-mert ugye nem csak a két szép szememért hozzák ki és leginkább a Posta érdeke hogy minőségi szolgáltatás nyújtására törekedjen ügyfelei elégedettségére- de még egy elnézést sem kaptam!
Folytatása következik...

alfateam # 2018.11.12. 14:33

A teleregényed folytatása helyet inkább olvassál:
https://www.posta.hu/…13_06_30.pdf

nonolet # 2018.11.12. 14:50

Dühöspasi

Az, hogy tájékozatlan vagy...nem a posta hibája!

gerbera317 # 2018.11.12. 14:59

Én inkább ezt linkelném be:

335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet
a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről

elérhető például itt: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?…

Ennél alább nem adhatja az üzletszabályzat.

alfateam # 2018.11.12. 15:06

Nem is adja alább, hiszen az 2013-as a rendelet 2012-es.

gerbera317 # 2018.11.12. 16:28

Hol itt a logikai összefüggés?

alfateam # 2018.11.12. 16:34

Ha nem találsz benne biztos nincs is.
De az valószínű a 2012-es rendelet miatt kellett 2013-ban kiadni egy javított üzletszabályzatot

Edömér # 2019.05.02. 05:46

T. hozzáértők!
Cég részére érkezett könyvelt küldemény átvételéhez feltétlenül közjegyző által készített aláírási címpéldány szükséges, vagy elég az ügyvéd által ellenjegyzett aláírásminta is? A Postán mindig vita van erről, bár eddig kiadták a leveleket, de az állandó hisztit/pofavágáat megspórolnám magamnak.
Köszönöm előre is.

wers # 2019.05.02. 07:06

Ennyire nem lehet fájdalmas eredetit vinni.

Sherlock # 2019.05.02. 07:41

Wers, az ügyvéd által ellenjegyzett is eredeti.

Válasz: pont ugyanolyan jó az ügyvéd által ellenjegyzett aláírásminta.

wers # 2019.05.02. 07:48

Sherlock, tudom, de én inkább leszoktam az ügyintézők ingerléséről. Ne erre pazaroljuk egymás idejét. A másik (leginkább az is posta) macerájuk, ha jogsival igazolja magát valaki.

Edömér # 2019.05.02. 07:50

wers, tekintettel arra, hogy eddig MINDENHOL elfogadták az ügyvéd által ellenjegyzettet (bankszámlanyitásnál, szerződéseknél, POS terminál szerződésnél stb.), nem is készíttettem Közjegyző által ellenjegyzett aláírási címpéldányt. Ha lesz egy kis időm, megteszem.

wers # 2019.05.02. 08:46

Ha lesz egy kis időm, megteszem.

:) ok, addig vagy másik postára mész, vagy marad a az állandó hiszti/pofavágás vagy előbb utóbb csak hozzászoknak.

mandzsu # 2019.06.01. 21:56

Üdvözlök Mindenkit!

Olyan kérdésem lenne, hogy rendeltem Kínából egy csomagot, természetesen nyomon követéssel ahogy a posta ajánlja. A csomag követhető is volt mindaddig míg a Nemzetközi Posta Elosztóba nem ért. Most már több mint egy hónapja azt mutatja hogy ott "áll" valahol. Többször hívtam őket, az ügyfélszolgálatosnak fogalma sincs róla mi van vele, "talán" meg "szerintem" szavakkal leráz. Először szerinte vámkezelésre kiszedték, majd kapok mailt a vámosoktól...hát nem kaptam. Másodjára szerinte leeshetett róla a cím, ezért visszaküldik. Hogy mikor és mivel, nem tudja. (Kínából az Estonia Post konténerszállítóján jött Németországig, onnan szárazföldön ide) SZERINTE az Észt Postának fogják átadni. Lényeg hogy mivel a tracking number szerint mai napig a magyar postánál van a csomag, a kínai eladó (Aliexpress) nem fizet, mert már harmadszor írja, hogy a last mile carrier-nél a csomagot vegyem át..hisz ők is úgy látják, hogy a csomag a magyar postánál, csak én nem akarom átvenni. Mivel a csomag a magyar postáig eljutott, feltételezem, hogy ha igazuk is van és tényleg leesett a cím, akkor az itt a magyar postai alkalmazottak hibájából. De szerintem simán eltűnt a csomag és így egyszerűbb nekik, hogy visszaküldték. A tracking numbert sem értem, hisz a mi postánkon a hölgy a rákeresve azt mondta, hogy látja a hozzá tartozó mailcímem. Nem értem, hogy ha ilyen van, akkor azt a csomagot nem fényképezik le?...nem írnak mailt a tulajdonosnak/címzettnek, hogy valami történt a csomaggal? Ilyenkor kártérítés jár? Vagy mi a teendő,...mert míg a tracking number magyarországon mutatja a csomagot, addig se pénz se csomag! És ha kérhetném hagyjuk a Kínából rendelt csomagok ócsárlását, mert ugyanezt eljátszhatja a posta az ebay-en is egy USA csomaggal. Kértem a postát, hogy adjanak ki egy olyan nyilatkozatot hogy a csomag eltűnt és akkor az eladó visszautalja a pénzem. De még csak nem is válaszolnak.

lajcsó # 2019.06.01. 22:06

"majd kapok mailt a vámosoktól...hát nem kaptam."
A vámosoktól hiába várod a mail.
Ha vámot kell fizetned arról a Posta SMS-ben értesít, illetve levélben is küld számodra egy vámkezelési megbízási szerződést, amit kitöltve levélben vagy mailban vissza kell küldeni a Posta számára.

drbjozsef # 2019.06.02. 12:02

mandzsu,

Ezzel kapcsolatban javasolható a cég részére egy írásbeli panasz megtétele, amelyet a kézbesítéssel kapcsolatos valamennyi okirattal együtt érdemes benyújtani. A posta a panaszra 15 napon belül köteles indokolással ellátott választ adni.

Ha a válaszban meghatározott indokolás nem felelne meg a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek vagy a cég általános szerződési feltételeinek, akkor a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz tehető ezzel kapcsolatban bejelentés.

Olvasd el ezt, kicsit hasonló az esetedhez :

https://homar.blog.hu/…megmondanunk

drbjozsef # 2019.06.02. 12:03

(írásbeli : tértis levél, nem emailezgetés)

rigoz # 2019.06.02. 12:11

e-Papíron is lehet nekik írni, de egyébként az e-mailre éppúgy kötelesek válaszolni, nekem szoktak is.

drbjozsef # 2019.06.02. 12:41

A "kötelesek" és a "szoktak" még mindig nem fedi le azt a részt, amikor tényleg igazolhatóan megkapták a panaszt, és foglalkoztak is vele. "Kérte" meg "telefonált", ezek mit sem érnek.

mandzsu # 2019.06.02. 13:47

Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsot.

  • Igen, volt már vámolt küldeményem, akkor a posta hozta ki a nyomtatványt borítékban.
  • Akkor írni fogok nekik és a postánkon is nyújtok be egy reklamációt, mert ott még ezt javasolták aztán meglátom.