Szervizből sérülten kaptam vissza a telefonomat


ObudaFan # 2017.10.01. 20:52

Hát vagy a békéltető testületen mégis átnyomod a kérelmedet, vagy marad a bíróság (illetve először fizetési meghagyás.)

Ricsi9402 # 2017.09.30. 14:44

Üdvözlet!
Segítséget szeretnék kérni.

Az EMAG-tól vásárolt készülékem kamera takaró plexije sajnos betört. Tudván, hogy még garis a készülék ezt jeleztem feléjük, hogy javítsák meg. Felhívták a figyelmemet, hogy mechanikai sérülés esetén lehet, hogy saját költségemre tudják csak megcsinálni. Ezt vállalva 07.10-én visszaküldtem a futárral a telefont.
Kb. 2 hét után érdeklődtem először, de nem tudtak semmi használható infóval szolgálni. Majd a sokadik telefonálgatás után kiderült, hogy eltűnt náluk a készülék.
1 hónap keresgélés után megtalálták majd 08.12.-én email-be értesítettek, hogy bekerült a szervizbe. Ezt követően 09.13-án értesítettek, hogy javítatlanul visszaküldik.
A mai napon meg is kaptam (persze ez se volt zökkenő mentes, mivel nem az én címemre küldték először). A csomag kibontása után nem hétköznapi látvány fogadott.
A kijelzőn lévő üvegfólia össze törve, elcsúszva és alatta egy kb. 1 cm-es karc a kijelzőn. A mellékelt szervizpapírok meg azt bizonyítják, hogy csak 09.07.én került be a szervizbe a telefon (kb. 3 hetet valahol megint kóválygott).

Amíg náluk volt a készülék (közel 3 hónap) azzal az idővel nem hosszabbodik a garanciám, csak amíg a szervizbe volt. szerviz papirok alapján csak 1hét volt ez az idő mégis 2-3hónapig nem láttam a telefonomat.
Fogyasztóvédelem azt az infót adta, hogy nem az ő hatáskörük. Békéltetőtestületnél folyamatosan hiánypótlásra visszadobják a kérelmemet, de indokot nem írnak.
Ebben az esetben mit tehetek?
Válaszukat, segítségüket előre is köszönöm!