UPC "szolgáltatása"


Margherita # 2011.05.30. 12:44

Köszönöm a segitséget,írtam nekik.

cat981 # 2011.05.27. 16:54

UPC-vel már többször előfordult hogy nem megfelelően jártak el díjtartoás miatti felmondás során. Tegyél panaszt mielőbb - még mielőtt bírósági ügy lenne belőle - a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, ők a legerősebb felügyeleti szervük és kivizsgálják a panaszod. Ha valamit rosszul csinált a UPC akkor a büntetés helyett inkább ki fognak veled egyezni.

Margherita # 2011.05.27. 12:54

Jo lenne választ kapnom

Margherita # 2011.05.24. 16:14

T.Jogász urak!

Az alábbi problémámban kérném segitségüket.
UPC-vel 2006-ban kötöttem kábel tv telefon és 2007-ben internet szolgáltatásra szerződést.
A számláik 28.000-Ft körül voltak ezért általában 2 hónapos csúszással ugyan de fizettem.Ezt hónapokig el is fogadta a UPC.Augusztus 5.-én fizettem be az utolsó csekket mely a májusi volt.Balatonon voltam és ott fizettem be.Pestre érkezve augusztus 25.-én már azt tapasztaltam se kép,se hang,azaz minden ki van kapcsolva.Megdudtam: A szolgáltatást már julius 17.-én korlátozták majd augusztus 4.-én kikapcsolták.Aug.26.-án bementem az irodába hogy a 2 havi azaz junius és juliusi csekket befizessem de közölték már szerződést bontottak és fizessem be az összes eddig felszámolt kedvezményt is ami kb.70.000,-Ft-al több azaz fizessek 99.000,-Ft-ot akkor visszaállitják a szolgáltatást (mivel a hűségidőn belül szüntették meg egyoldaluan a szerződést és az eddig felszámolt kedvezményt is fizessem vissza.)
Az utolsó értesitése a UPC-nek melyet a postaládámban találtam Pestre érkezésemkor ez volt:
'" 2008.08.06.-án fenálló dijtartozása 28261,-Ft ( a junius ,julius )melyet a levél kézhezvételétől számitott 3 napon belül rendezzen.(Kb.aug.18.-án érkezhetett nem ajánlottan.)Felhivjuk figyelmét hogy amennyiben fizetési kötelezettségének nem tesz eleget úgy előfizetői szerződés felmondását ill.jogi eljárás folytatását kezdeményezhetjük.Dijhátralék rendezése után a fenálló korlátozást megszüntetjük és a szolgáltatást visszakapcsoljuk.( Ekkor viszont már nem volt szolgáltatás!)
A UPC szerződésében ez áll:
"A szolgáltató az előfizetői szerződést 30 napos felmondási idővel mondhatja fel,amennyiben az előfizető az esedékes dijat a jogkövetkezményekre figyelmeztető első értesités elküldését legalább 15 nappal követő második értesités megtörténtét követően sem egyenlitette ki."
Már az első értesités is késve jött ,második meg egyáltalán nem.,tehát a 15 napos felmondási határidőt nem tartotta be a UPC szerintem.
Követelésüket eladták egy behajtó cégnek (EOS Faktor)
akiknek hiába irtam ezt le.Már az 5.levelet küldik hogy állami kényszer alkalmazásával hajtják be a pénzt.Mondtam ezt csak bírosági határozattal tehetik,adják be a fizetési meghagyást ,ellentmondok és akkor per lesz és előadhatom a biróságon hogy a UPC nem volt jogszerü.De nem adják csak fenyegetnek hogy végrehajtatják,stb.
Szerintem pedig igazam van, pedig már elég nehéz visszanézni ennyi idő távlatából.A nemfizetés ténye sem áll fenn ,hiszen még augusztusban is adtam fel,pedig már nem is volt szolgálatatás csak ezt nem tudtam,nem lévén Pesten.Az tehát látszik hogy nem szándékosan nem akartam fizetni,csak elmaradásom volt.
Szóval érdekelne mi a meglátása erről 1 ügyvédnek.
Segitségüket előre is köszönöm.